maandag 17 december 2012

Parijs!


 
I'm back from Paris! Wat is Parijs prachtig en ondanks de slechte reismaatschappij, heb ik het onwijs naar mijn zin gehad. Als je verder leest, deel ik nog graag een aantal foto's.

 
Aan de Champs-Élysees kun je onwijs goed shoppen, wat een prachtige (drukke) straat. De bouwstijl is Parijs is trouwens ook prachtig.
 
 
 
 
Nog een keer de Champs-Élysees, maar dan by night!
 
 
Aan het eind de Arc de Triomphe. Mooi al die kerstverlichting!
 
 
De Eiffeltoren was 's avonds ook prachtig verlicht.


Notre Dame.
 
Een deel van een Paleis, zo mooi al die grote gebouwen met beelden. Ik snap wel waarom mensen Parijs zo romantisch vinden, alleen de uitstraling al.

 

Het leek zondag wel lente in Parijs. Een strak blauwe lucht en een gevoelstemperatuur van zo'n 13 graden. Heerlijk! En helemaal fijn als je dan door Parijs wandeld, rondom de Eiffeltoren.



De Sacré-Coeur is een prachtige en bekende bassilic.

Is Parijs geen plaatje om te zien? Wauw, het lijkt me geweldig om hier dagelijks rond te mogen lopen. Ik wil hier absoluut nog een keer heen en dan samen met m'n vriend.

 Lots of love, Lotte