donderdag 20 december 2012

Steun Serious Request en maak kans op een beautypakket van 200 Euro!


Elk jaar organiseert 3FM is samenwerking met het Rode Kruis, de Serious Request. Drie DJ's sluiten zichzelf op in het glazenhuis en vragen aandacht voor een stille ramp. Dit jaar wordt er geld opgehaald voor babysterfte. Ik vind dat ik hier als Sociaal werker én blogger iets mee moet doen. Daarom heb ik een actie opgezet en ik roep JOU op om mee te doen!


3FM Serious Request 2012 vraagt dit jaar aandacht voor de allerkleinsten: Miljoenen baby's die hulp nodig hebben om te kunnen blijven leven. Een stille ramp die wereldwijd elk jaar 5,5 miljoen slachtoffertjes maakt en het gevolg is van gebrek aan medische zorg, voorlichting en begeleiding. Hierdoor sterft iedere 6 seconden ergens ter wereld een baby voor, tijdens of vlak na de geboorte. Hier word ik echt eventjes stil van, wat verschikkelijk. Maar ik kom in actie, hopelijk jij ook!




KLIK HIER om op de actiepagina terecht te komen en maak een bedrag over. Je maakt hierbij direct kans op een beautypakket t.w.v. 200 Euro.
 
 
 
 
Er zitten o.a. producten in van Too Faced, Sephora, Lush, Une, Dove, NYC, Sampar, Etat Pur en oorbellen van Bubba with Glasses. Ik hoop echt dat ik met dit pakket jullie nog meer kan overhalen om te gaan doneren. Doen he!
 
Nogmaals, de actie pagina is hier te vinden, hier kun je direct een bedrag doneren. Denk aan al die lieve baby's wereldwijd.
 
Lots of love, Lotte