zondag 23 december 2012

Tag: I love december!


We zijn al bijna aan het eind van de maand december, maar toch wil ik de 'I love december' tag, nog graag met jullie delen. Kelly bedacht deze gezellige tag, ik vind hem zo leuk dat ik hem graag overneem op m'n blog. Lezen jullie verder voor mijn antwoorden?


1. Welke product(en) mogen deze maand zeker niet ontbreken, op het gebied van beauty?

 
Producten die mijn huid voeden! In de winter is mijn huid nog droger dan dat 'ie oorspronkelijk al is. Dus de pot Dream Cream van Lush staat standaard bij ons in de badkamer, ik blijf er mee smeren.

2. Wat is je favo winterdrankje?

 
Ik houd niet van koffie, dus ik kies voor warme chocolademelk met heerlijke, volle slagroom! Jammie

3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?


OPI Skyfall - Golden Eye


Essie Stylenomics

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?

 
Het liefst warme geuren, waarbij je zo'n knus gevoel krijgt. Bijvoorbeeld de appel en kanneel kaarsjes van de Ikea.

5. Wat is je favoriete kerstfilm?


Niet persé een kerstfilm, maar je zou hem in de kerstvakantie wel kunnen gaan bekijken; Alles is Familie. Zo'n gezellige film waar je met je vriend, vriendin of de hele familie heen kunt. Hele leuke film vind ik!

6. Wat is je favo kerstnummer?




Dan ga ik toch voor die klassieker 'All I want for christmas is you', maar dan wel van Michael Bublé, die vind ik zo leuk!

7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jouw ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?


Met de hele familie aan tafel, met lekker eten. Gezellige kerstversiering, de kagel iets te hoog en heel veel gezelligheid met de mensen om wie ik geef.

8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?

Lauren Conrad - Beauty, dit beautyboek zou ik graag aan m'n collectie willen toevoegen.


Een tijdje terug plaatste Vera Camilla deze foto op twitter (credits voor de foto gaan naar haar!) en ik was net als haar opslag verliefd op deze prachtige tas. Een week later kwam ik hem zelf tegen bij de H&M. Hij is echt heel mooi, nu maar hopen dat de kerstman hem net zo mooi vindt. 

9. Wat trek jij aan op NYE?



Sowieso iets wat comfy zit. Ik ga dit jaar niet afsluiten in de vorm van een 'feest', voor mij is er geen reden voor een feestelijke afsluiting. Waarschijnlijk zit ik in m'n pyjama en UGG's achter de tv, met een dikke, vette oliebol. Ik duik om 12.05 uur m'n bed in!

10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?

 
Carpe diem! Pluk de dag, want morgen kan het allemaal weer heel anders zijn. Dat is iets wat ik dit jaar heb geleerd en waarmee ik het nieuwe jaar ook mee wil starten. Geniet van wat én wie je hebt en zorg er anders voor dat je op dat moment hebt waar je van kan genieten! Doe wat je op dit moment leuk vindt en wil doen. Ik wil op dit moment gelukkig zijn en niets anders! Voornemens als afvallen en bijkomende 'onzin' regeltjes hebben voor mij weinig waarde op dit moment. Wel vind ik het belangrijk om te gaan genieten en leuke dingen te doen met de mensen om mij heen.
 
Neem de tag gerust over, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!
 
Lots of love, Lotte