vrijdag 21 december 2012

Too Faced Shadow Bon Bons palette

 
Over een paar dagen is het kerst, gezellig met elkaar eten en misschien wel cadeautjes uitpakken. Maar je make-up look moet er natuurlijk wel op en top uit zien. Het Too Faced Shadow Bon Bons palette is een pareltje voor de kerst, maar ook prachtig voor straks op normale doordeweekse dagen. Dit doosje vol 'bon bons' wil ik graag met jullie delen!

 
Wat mij als eerste opviel is dat dit palette van Too Faced een stuk groter is dan ik had verwacht, hij is zeker een slag groter dan bijvoorbeeld het Natural Eyes palette van Too Faced. De buitenkant is bedenkt met een lila, fluwelen laagje. Mooi hoor!




Dan de binnenkant, die nog veel mooier is dan de buitenkant. Oh, wat maakt Too Faced er elke keer weer wat moois van, heerlijk ik houd er van. Aan de binnenkant zie je 12 oogschaduws, een Shadow Insurance in Candlelight en een mascara. Een heel volledig palette, waar je een complete look mee kunt maken.
 


De oogschaduws zijn vooral neutrale kleuren, met af en toe een prachtige glans en shimmer. Voor mij is dit prima, want ik ben dol op deze kleuren en kan er niet genoeg van krijgen. Ben jij meer een uitbundig type, dan zal dit niet jouw smaak zijn. Tijd voor de swatches!

 
Vanilla, Cut the Cake, Framboise, Coffee Bean.


Peach Fuzz, Hot Cocoa, Candy Rose, Lovey Dovey.

 
Nude Beach, Cinnamon Sugar, Marzipan, Licorice Latte.
 
Vrijwel alle oogschaduws zijn enorm goed gepigmenteerd en de structuur van de oogschaduws is super zacht, heel prettig om mee te werken. Ik ben echt onder de indruk van dit mooie palette! Nude Beach, Peach Fuzz, Framboise en Coffee Bean zijn mijn favorieten.
 


 
Leuk dat er ook een mascara en Shadow Insurance (Candlelight) in zit. Dit maakt het palette nog meer compleet!
 
Ik ben blij, heel, heel blij met dit prachtige Bon Bons palette van Too Faced. Ik blijf een groot fan van Too Faced en dat wordt alleen maar bevestigd met dit palette. Gorgeous! Je betaald wel een lieve duit hiervoor, namelijk zo'n 42 Euro. Maar dan krijg je wat mij betreft, ook wel wat.
 
Er komt een kerstlook aan met dit palette, dus blijf de site in de gaten houden!
 
Lots of love, Lotte