zaterdag 15 december 2012

Winter mushave: EOS Lipbalm


Heb jij al eens eerder van de EOS lipbalm gehoord? Grote kans van wel, maar ik kon het niet laten ze nog even met jullie te delen. Mijn favoriete lipbalsem van dit moment, absoluut. In de winter kan ik de lippenbalsems niet aanslepen, ze zijn kurkdroog en de vellentjes blijven zichtbaar. De EOS lipbalms voeden mijn lippen door de vitamine E, shea butter en jojoba olie. Heerlijk!



 
Onlangs bestelde ik bij Alicejo.com twee soorten EOS lipbalms, in de smaken Summer Fruit (Rood) en Sweet Mint (mint kleur). Ze voeden mijn lippen enorm, zonder een dik, vettig laagje achter te laten. Fijn! De vitamine E, shea butter en jojoba olie zitten in de lipbalms verwerkt. Ze zijn heerlijk romig en voeden enorm. Er zitten trouwens geen petrolatum of parabenen in verwerkt.
 


Naast dat de werking erg prettig is, smaken en ruiken ze ook nog eens heerlijk. Summer Fruit ruikt, zoals de naam al zegt, heel zoet en fruitig en zo smaakt hij ook. Sweet Mint smaakt en ruikt als pepermunt, m'n lippen tintelen zelfs een beetje als ik deze opbreng. Een heerlijk fris gevoel.


Naast dat de EOS lipbalms heerlijk werken, zien ze er super cute uit, vind je niet? Hoe leuk is het om zo'n balletje over je lippen heen te halen? Ha, super grappig! Ze kosten trouwens zo'n 5 euro per stuk.
 
Verzorg je lippen goed, dat is zo belangrijk in de winter. Wat is jouw favoriete lipbalm in de winter?
 
Lots of love, Lotte