maandag 14 januari 2013

10 things about me


Een persoonlijke update, met tien weetjes over mij, die jullie misschien nog niet wisten. Ben je nieuwsgierig, lees dan vooral even verder. Wist je dat..





Ik al sinds mijn 8e, minimaal twee keer per jaar op Texel kom. Voor mij en mijn familie heeft Texel een bijzondere betekenis, waanneer ik er ben,voelt het als thuiskomen!



Perry alweer bijna zes maanden oud is, hierboven was hij zo'n 7 weken. Wat groeit hij hard! Ik ben echt zo dol op dat beestje, wat een schatje is het.


Marije één van m'n liefste vriendinnen is en er het afgelopen jaar heel veel voor mij is geweest! Dikke kus voor haar.

 
Ik vaak maar heel kort de tijd neem, om me op te maken? Wanneer ik naar school ga of moet werken, heb ik soms maar vijf minuten. Het liefst neem ik er een uur de tijd voor, maar dan kies ik er toch voor om wat langer in m'n bed te blijven.


Ik heel erg de behoefte heb om naar de zon te gaan! Ik ben gewoon echt geen winter type, ik kan me nu al verheugen op de lente en de zomer. Sowieso dat ik op vakantie ga naar een warme plek, ik zat zelf aan Ibiza te denken.


Ik de workshop vorig jaar zo ontzettend leuk vond, dat ik plannen wil maken voor een tweede workshop/meeting! Hoe denken jullie hierover? Hebben jullie leuke ideetjes?


Sephora, Zara en Forever21 m'n meest favoriete winkels zijn. Nee he, dat wisten jullie vast nóg niet ;)


Ik er echt van kan genieten om mooie make-up producten op de foto te zetten. Geen idee wat het is, maar zulke foto's fasineren me gewoon!


Jan-Willem en ik al bijna zes jaar samen zijn en nog net zo gek op elkaar zijn.


Ik in Juli mijn diploma afgestudeerd wil zijn en m'n diploma wil ondertekenen. Ik doe mijn best!
 
Jullie weten weer een klein beetje meer van mij en nu is de beurt aan jullie, want vertel mij eens wat leuke feitjes over jullie die ik absoluut móet weten! En ohja, wat vinden jullie van een tweede meeting/workshop? Hebben jullie leuke ideetjes, laat het me dan weten!
 
Lots of love, Lotte