maandag 28 januari 2013

Beauty wishlist, voorjaar 2013


De nieuwe voorjaars collectie's van verschillende beautymerken, beginnen langzaam de winkels binnen te druppelen. Mijn favoriete seizoen, met mijn favoriete collectie's. De lente! Zo'n beetje elk jaar stel ik wel een wishlist samen, met mijn favoriete voorjaars producten van nieuwe collectie's. Tijd voor die van dit jaar, d'r zitten echt onwijs mooie producten tussen. Kijk je mee?
 
 
Ik heb m'n selectie nog redelijk beperkt gehouden, aangezien m'n wishlist een stuk langer had kunnen worden! Toch nog best goed he?
 
Urban Decay komt dit voorjaar met een aantal nieuwe producten. Ik heb beide Naked Palette's al in m'n bezig, maar de Naked Basics zou een mooie aanvulling zijn. Dit pallet bestaat uit zes matte oogschaduws, waar je alle kanten mee op kunt. Elk seizoen brent UD een nieuwe set nagellakken uit, deze ziet er ook weer erg mooi uit. Wish wish!
 
Zien jullie die prachtige hartvormige blush van Too Faced? Wauw, Wauw, Wauw! Dit is op beautygebied helemaal mijn stijl, helemaal 'Lotte'. Het is lief, meisjes achtig, mooie blush tinten en het zit in een hartje. Moet ik nog meer zeggen? Ja! Hebben!
 
 
Chanel brengt een betoverende voorjaars collectie uit, net zoals vorig jaar! De matte lipsticks zorgen er voor dat mijn beauty hart een vreugde sprongetje maakt, dit is toch een must voor het voorjaar? De kleur La Favorite is mijn favoriet. De highlighter is het sterproduct uit deze collectie, daar hoef ik volgens mij geen uitleg aan te geven toch? Ik heb echt een zwak voor mooie blushes en highlighter, daar kan ik nou echt niet genoeg van hebben.
 
En jullie, welke voorjaars producten staan er op jullie wishlist?
 
Lots of love, Lotte