dinsdag 22 januari 2013

DIY: Clip on Bangs (door Michelle Phan)


Ik bekijk al sinds Michelle Phan begon met haar filmpjes naar haar op Youtube en nu zag ik toch zo'n leuke DIY van haar voorbij komen. Die móest ik gewoon even met jullie delen. Ze laat ons namelijk zien hoe je je van je exentions een clip- in pony kunt maken. Dus een clip-in extension, waarmee je in een hand omdraai een pony krijgt! Hoe leuk is dat!



Wat heb je er voor nodig?

  • Extensions in jouw haarkleur (als je extensions van echt mensenhaar hebt, kun je ze ook in je eigen haarkleur verven.
  • Clipjes waarmee je de extensions in je haar kunt klikken
  • Seconde lijm
  • Kappersschaar

Let's go!




Ik moest deze DIY van Michelle gewoon echt even met jullie delen, dit is toch dé uitkomst voor meiden die af en toe zin hebben in een pony? Ik vind het resultaat erg mooi geworden. Credits gaan natuurlijk naar Michelle Phan, top filmpje!

Lots of love, Lotte