donderdag 3 januari 2013

Fotodagboek december 2012


Aller eerst, een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! December is voorbij gevlogen, al die feestdagen en gezelligheid. Ik vind december altijd een drukke, maar vooral warme en gezellige maand. Voor ons natuurlijk wel een beetje dubbel, begrijpelijk. Tijd voor m'n foto's, komen ze!
 
Zo af en toe is het echt nodig m'n everyday bakje op te ruimen, dus dat deed ik maar eens.
 
 
Vera was begin deze maan zwarte piet, wat een leukers hé! Ze deed me direct aan de film 'Alles is liefde' denken.
 
 
 
Op haar stage deed ze een leuk dobbelspel, waarvoor ik foto's ging maken!
 
 
Begin december kregen we voor het eerst deze winter, te maken met sneeuw. Brrr, koud, maar het ziet er altijd wel heel gezellig uit (als ik de deur niet uit hoef).
 
 
Maar Jan-Willem en ik moesten toch nog even op pad!
 
 
Vera was begin deze maand jarig en ik wilde haar een cadeau geven waarbij we samen iets zouden doen. Ik koos voor een weekendje Antwerpen, met een shoptripje naar de Forever21! Ze was er dol blij mee.
 
 
Trots op haar paard, die ze afgelopen maand kocht. Wat een beauty! Wij rijden allebei al jaren, als sinds we nog jonge kinderen waren. Haar droom kwam nu eindelijk uit, zie d'r even stralen!
 

Ik keek nog even bij mijn oude knollie, hier heb ik jaren op gereden. Maar het wordt wel een oudje, hihi.


Zoeva komt met nieuwe kwasten, leuk!



Over Parijs hebben jullie al genoeg kunnen lezen, maar wat was het geweldig.


Uitzicht over Paris!


<3 font="font">

Béste aankopen van Parijs!
 

Nog zo'n beauty, het TF Bon Bons palette. Ik heb hem de afgelopen maand al veel gebruikt.

 

Kerst!

 
Ook Bengel en Parry waren in de kerststemming, hihi.
 

Ik bedacht een actie voor Serious Request, om geld op te halen!


In de kerstvakantie heb ik weinig vrije tijd gehad. Ik mocht weer werken op m'n oude stage/werk plek. Daarnaast moest er ook genoeg voor school gebeuren.


Met kerst verdelen we de taken altijd. Ieder mag een gerecht maken, ik mocht dit jaar het toetje maken. Ik koos voor cheesecake met verse (rode) vruchten, hij viel in de smaak.


Multi-tasken. Geen idee trouwens waarom ik hier twee computers voor gebruik. Haha, volgens mij wilde ik er één voor school gebruiken en ondertussen stiekem op de ander m'n site checken.

 
Beste kerst cadeau ever!
 
 

Oud en nieuw met oliebollen en natuurlijk een staatslot. Helaas werd het niet meer dan 2,50 Euro.


Vuurwerk! Ik bleef dit jaar trouwens lekker binnen, maar vanaf onze bovenwoning konden we wel heel mooi het vuurwerk bekijken.


Het favorieten filmpje opnemen, van het jaar 2012!
 

Bij ons in het dorp hebben we een mooie schoenenwinkel zitten. De grote uitverkoop is gister begonnen en ik kon het niet laten even een kijkje te nemen. Ik nam deze leuke laarsjes mee, voor de helfst van de prijs! Ze waren oorspronkelijk 170 Euro. Ik ben er zo blij mee!

Hoe was jouw december?

Lots of love, Lotte