donderdag 24 januari 2013

Lush Valentijn


Opgelet, het is alweer bijna valentijn! Nog geen idee wat je je lover of geheime aanbidder wilt geven? Ik wel! Lush brengt zoals elk jaar, weer een verrukkelijke, tikkeltje romantische collectie uit. Die ik maar al te graag met jullie wil delen. Is er nog geen lover in beeld? Daar zal ik dan maar eens snel verandering in brengen..



 
From Dusk 'Til Dawn en Willow Patern zeep
 
Twee lieverdjes uit deze collectie, heb ik zelf mogen testen. In eerste instantie denk je misschien, hmm wat hebben deze producten met valentijn te maken? Nou, dat zal Lush even toelichten.
 
From Dusk ‘Til Dawn (€9.95 - veganistisch) Soms zijn er momenten, Valentijnsdag bijvoorbeeld, waarbij je niet wilt dat je partner direct in slaap valt na een romantische massage. Een goede massage met deze stimulerende bar zorgt ervoor dat jullie nog uren door kunnen gaan met andere ....ehm...activiteiten. Siciliaanse citroen, zoete sinaasappelolie, ginseng en ginkgo zorgen voor extra energie.
Willow Pattern soap (€7.95 per 100g - veganistisch) Met deze romantische limited edition zeep vier je de liefde. Het geweldige parfum van rozen, citroen en rozenhout noemen we ‘A Thousand Rose Petals’. Het oude Chinese verhaal op de zeep vertelt over een eeuwig durende liefde die tragisch eindigde. Was je met deze sensuele, zachte zeep voor de meest romantische februari ooit!

From Dusk 'Till Dawn is een massagebar, die een heerlijke vettig laagje achter laat. Zeker geschikt voor een goede massage. Ik weet niet wat het is, maar ik heb niet zo veel met van die vettige producten, waarbij er een olie laagje achter blijft. Dit had ik ook een beetje bij  'From Dusk 'Till Dawn'. Prima geschikt als massagebar, maar niet helemaal mijn product. De geur is trouwens ook best bijzonder, geen typische 'Lush' geur als je het mij vraagt, maar niet verkeerd hoor. Zoet, firs en en beetje pittig.

 
De Willow Patern zeep is meer mijn ding. Aller eerst ziet hij er al helemaal te cute uit! Zie je die romantiche duifjes? Ik heb een pers sample, maar als je deze zeep zelf koopt, snijden ze en stud van dit motief. Toch heeft het wel iets bijzonders! Het bloemige van rozen en het frisse van citroen, maken het een hele aangename geur.

 
Naast deze producten, heeft Lush ons met valentijn nog veel meer lekkers te bieden! Benieuwd naar de rest van de collectie, neem dan een kijkje in een Lush filiaal of op de webshop.
 
Nu jullie, wat zouden jullie graag voor valentijn cadeau willen krijgen óf wat zij jij een ander willen geven? Misschien vind het alleen maar commerciele onzin, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!
 
Lots of love, Lotte