zaterdag 12 januari 2013

School stress


Argh, ik zit hem hier te stressen! De komende twee weken zitten bomvol met tentamens en opdrachten. Ik probeer zo veel mogelijk te leren en af te ronden, maar het is zo veel allemaal. Vandaar de minimale blogposts deze week. I'm sorry!

Ik weet dat ik me niet hoef te verantwoorden voor jullie en ik weet dat jullie me niets kwalijk nemen, daar zijn jullie té lief voor :). Maar toch voelt het vervelend, want het liefst besteed ik m'n tijd natuurlijk aan het bloggen. Maar als ik m'n energie en tijd nu niet in school steek, ga ik het dit jaar gewoon niet redden. De afgelopen periode heb ik best wat achterstand opgelopen, jullie weten wel waarom. Daarom doe ik er nu alles aan om het in te halen!
 
Op dit moment ben ik dus dag en nacht bezig met leren en het uitwerken van m'n opdrachten. Ik hoop dat jullie op mijn artikelen blijven wachten, want er staan een paar hele leuke voor jullie klaar.
 
Thanks, voor alles & wish me luck!
Lots of love, Lotte. xx