maandag 21 januari 2013

Sleek Shangri-la Respect palette

 
Basic kleurtjes zijn leuk, maar een paar frisse oranje tinten is toch weer even wat anders. Het Shangri-la palette van Sleek combineert deze kleuren. Aarde tinten, perzik, oranje en roze. Fris en zeker een aanrader voor dit voorjaar. Kijk je mee naar dit leuke palette?

 
 

Wat vind ik Sleek toch een heerlijk merk, de oogschaduw I-Divine palettes zijn toch zeker wel mijn favoriet, naast de blushes. Dit palette is weer eens vernieuwend, een combinatie van basic nude tinten, taupe, perzik en roze. De kleurcombinatie vind ik leuk, fris en past goed bij elkaar. Wel vind ik het jammer dat er maar liefst drie witte, highlighters in terug te vinden zijn. Dit had er ook één kunnen zijn.



Vooral de vier kleuren aan de rechterkant trekken mijn aandacht, ik krijg gelijk zin om daar een 'zomerse' look mee te maken. Oke. gecombineerd met basic bruin, dat zou ik dan wel doen (er komt een look aan!) De grote spiegel in de palette's zijn zo lekker praktisch, de sponsaplicator gooi ik na het swatchen vaak weg.


 
Gladys White (mat wit), James Brown (glanzend taupe), Shalamar (mat perzik)
 

Roberta Black (mat zwart), Vandellas (mat bordeaux rood/bruin), Cameo Cream (mat nude)



Count Basi Beige (mat nude again), Aretha Orange (oranje met lichte glans), Otis Red (koraal met lichte glans)


Motown Mink (iets donkere nude tint), O’Jays (glans/shimmer perzik, ik krijg en Nars Orgasm feeling!), New Jack Pink (mat, fel roze)

Wat word ik blij van het Shangri-la palette, kom maar op met het voorjaar! Hoewel dit niet perse een voorjaars palette is, vind ik hem daar toch zeker wel geschikt voor. Hij is op dit moment verkrijgbaar voor zo'n 8 euro, bijvoorbeeld hier. Jullie houden nog een ooglook van mij tegoed!
 
Lots of love, Lotte