zondag 27 januari 2013

Urban Decay All Nighter Setting spray


Er voor zorgen dat je make-up er aan het eind van de dag nog net zo perfect op zit als 's ochtends? Daar is een oplossing voor! Een settingspray is een spray dat je over je gezicht sprayt wanneer al je make-up er op zit en is opgedroogd, het is een finishing spray die er voor zorgt dat je make-up 'geset' wordt en langer blijft zitten. De all Nighter van Urban Decay is zo'n setting spray, ik kocht hem in Parijs en heb hem al een langere tijd in gebruik. Tijd voor mijn review.

 

Over de verpakking van de All Nighter ben ik niet heel enthousiast, ik weet niet, niet helemaal mijn smaak. Maar hé, als hij z'n werk goed doet, vergeef ik hem dit. Er zit 118 ml product in het flesje en je betaald hier zo'n 23 Euro voor. Klinkt wat duur voor een 'watertje', dus laten we kijken naar de werking.



De All nighter brengt een hele lichte mist aan over je gezicht, het 'water' is zo fijn, dat er een hele lichte nevel ontstaat. Ik krijg er gelijk een heel fris gevoel bij! Ik vind het heel prettig dat het product zo lichtjes aanbrengt, dat heb ik wel eens anders mee gemaakt. Ik zie en voel daarbij direct, het cakey effect van mijn make-up verdwijnen. M'n make-up ziet er een stuk natuurlijker uit en je ziet geen dikke laag meer zitten.


De All Nighter is een cosmetisch product, dat er vooral voor zorgt dat je make-up langer blijft zitten. Er zitten maar weinig verzorgende bestanddelen is, ik zie zelfs dat er wat alcohol in zit. Hier ben ik normaal geen voorstander van, met mijn gevoelige huid. Maar ik gebruik dit product al een langer tijd en m'n huid reageert er eigenlijk helemaal niet uit. Gelukkig maar.


 
Maar het aller belangrijkste van alles, het werkt! Als een tierelier! Ik gebruik de All Nighter nu elke ochtend weer, nadat ik mijn make-up heb aangebracht. Ik zie, en merk, dat m'n make-up zeker langer blijft zitten. M'n huid voelt fris aan en het cakey effect van mijn foundation en poeder, verdwijnt. Ik breng de spray van zo'n 20 cm afstand aan, in 4 sprays. Heerlijk spul is dit!
 
Lots of love, Lotte