zondag 3 februari 2013

Fotodagboek januari 2013

 
Januari is achter de rug (gelukkig, dit is mijn minst favoriete maand van het jaar!). Dat betekend natuurlijk weer een fotodagboek, met heel veel verschillende foto's. Zo ging ik naar Antwerpen, kwamen er verschillende voorjaars collecties uit en verfde ik m'n haar ombre. kijk mee!

 
Ein-de-lijk heeft madam ook instagram aangemaakt, dit was m'n eerste foto! Je kunt me trouwens hier volgen: http://instagram.com/lottevolders
 
 
Action shoplog in de maak.
 
 
De meest lekker ruikende pakketjes komen altijd van Lush.
 
 
Dagje Bataviastad, wat ziet het er daar gezellig uit.
 
 
Ik kwam thuis met een trui van Ralph Lauren, koopje!
 
 
Stappen met klasgenootjes!
 
I
neens werd het in januari weer super koud, brrr! Brrr.nl had opeens een hele leuke aanbieding en die kon ik niet overslaan. Ik bestelde een heerlijke sjaal, die ik in januari optimaal gebruikt heb.
 
 
 
Bij de Action kocht ik twee kitjes om highlights in je haar te maken, ik gebruikte deze voor mijn ombre haar. En het lukte! (review/artikel/how-to komt er aan)
 
 
Mijn eerste poging tot caviar nails, met nail art van de Action.
 
 
Arm candy!
 
 
Bestelling van de Zara kwam binnen, de ballerina's zijn mijn favoriet!
 
 
Heel, veel sneeuw in januari.
 
 
De hondjes hadden het ook heel erg koud. haha, ze lagen maar al te graag onder de deken.
 
 
 
Favorietjes van januari, Sleek Shangri-la palette en Urban Decay All nighter.
 
 
Pff, wat had ik het druk afgelopen maand. Ik moest mijn tentamens van twee periodes maken en dat betekende heel heel veel leren. Gelukkig heb ik al twee voldoendes terug.
 
 
Antwerpen!
 
 
 
Ons doel: De Forever21 leeg shoppen..
 
 
en dat lukte! haha (we kwamen 's avonds uitgeput aan in ons hotel)
 
 
In het pashokje van Forever21. We hadden het geluk dat we elke keer naast elkaar konden passen, zo konden we af en toe wat items onder de deurtjes doorschuiven.
 
 
Home made macarons, jum jum.
 
 
 
Wij nieuwsgierig? Nee, hoe kom je daar nou toch bij?
 
 
Budgetmerk MUA, met een Naked pallet dupe, Caviar en Velvet nails!
 
 
Wat een mooi pigment komen er van die oogschaduws. love it!
 
 
Gister maakte ik foto's voor een outfit post, ik vond deze er wel heel erg voorjaars achtig uit zien!
 
 
Het nieuwe assortiment van Essence en Catrice is aangevulg en als het goed is, van af nu verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister. Ik weet dat niet alle filialen het al hebben liggen, maar heb dan even geduld, het zal in februari toch echt komen! Ik sloeg alvast een paar items in, die ik op dit moment ook aan het testen ben.
 
Hoe was jouw januari?
 
Lots of love, Lotte