dinsdag 26 februari 2013

Just Cavalli


Just Cavalli is sinds eind januari vekrijgbaar. Op aanraden van vriendin Marije rook ik aan de geur en ik was verkocht. Wat is 'ie heerlijk, die moest ik hebben! Voor valentijn kreeg ik de lekkere geur, van m'n vriend. Je kunt het wel raken, mijn valentijnsdag kon niet beter worden. Vandaag vertel ik jullie meer over deze geur.



Aller eerst de verpakking, want het is natuurlijk alleen al een pronkstukje om te zien. Het roze glas, de gouden details en de slangenprint, geven de flacon een bijzondere uistraling. I like! Heel vrouwelijk, maar zeker ook stoer. Nu worden jullie vast nog nieuwsgieriger naar de geur zelf.



De topnoot van de geur bestaat uit Neroli, gevolgd door de hartnoot Tahitiaanse Tiarebloem. De basis is romig en krachtig palissanderhout. Het is een krachtige, vrouwelijke, zoete en bloemige geur! Zeker geen licht, zoetig geurtje, maar meer een volwassen, zwaardere geur. Ik ben dol op zoete geuren, maar ze moeten naar mijn idee niet te 'lichtjes' zijn, het mag van mij best een volwassen, krachtige geur zijn. Met Just Cavalli zit ik dus helemaal goed, wat een geweldige geur is dit, écht een geur die bij me past.

 
Ik ben absoluut een groot fan van Just Cavalli, ik ben er zelfs heel zuinig mee, omdat ik de geur té lekker vindt. Dit is een geur, die ik zeker opnieuw zou kopen. Dat ik zo overtuig ben door een geur, overkomt me trouwens niet vaak. Want dan zouden er uiteraard veel vaker reviews online komen van parfums.
 
De geur is verkrijgbaar in:
Eau de Toilette 30 ml – €39,95
Eau de Toilette 50 ml – €56,50
Eau de Toilette 75 ml – €72
Shower Gel 150 ml – €19,5
Body Lotion 150 ml – €19,50
 
Lots of love, Lotte