maandag 25 februari 2013

Lotte, wie zijn nou jouw favoriete bloggers?


Regelmatig krijg ik de vraag, wie nou eigenlijk mijn favoriete bloggers zijn. Jullie moeten even weten, dat ik echt heel veel blogs volg. Grote blogs, kleine blogs, beauty blogs of fashion blogs. Van alles komt langs! Maar de blogs die ik bekijk, als ik maar heel kort de tijd heb op een dag, is een stukje kleiner. Zoals op de foto al te zien, zijn dat de blogs van Cynthia, Vera en Shirley. Als je verder leest, vertel ik waarom ik juist die van hen, elke dag bezoek.




Met stipt op nummer één, staat de lieve Cynthia (wie kent haar niet?). Misschien niet helemaal eerlijk, omdat ik haar natuurlijk ook privé goed ken. Maar zeker verdiend! Cynthia volg ik van al van af de eerste dag, dat Misslipgloss online kwam. We waren vriendinnen en Cynthia begon haar blog, we waren toen een jaar of 16. We verloren elkaar toen uit het oog, maar ik ben haar blijven volgen. Drie jaar geleden kwamen we weer met elkaar in contact, super leuk! Cynthia is wat mij betreft het voorbeeld voor de Nederlandse beautyblog 'cultuur'. Ze is een enorme harde werker, spontaan, een plaatje om te zien en een lieve schat. Bekijk haar blog hier: Misslipgloss.nl
 
 
 

Vera is nog zo'n dame die het meer dan verdiend om een plekje in mijn top 3 te krijgen. Ze heeft een leuk karakter, haar blog wordt met de dag beter en ze heeft ook nog eens humor! Haar foto's zijn echt te mooi voor woorden, daar kan ik alleen al naar blijven kijken. Haar schrijfstijl zorgt elke dag weer voor een lach op mijn gezicht. Ik heb haar een paar keer ontmoet op persevents en toen was ze ook een heel gezellige dame. Nog zo jong, fris en vol talent! Bekijk haar blog hier: Veracamilla.nl


 
Shirley is de enige fashionblogger in dit rijtje, haar blog is de enige fashionblog die ik elke dag bezoek (soms zelfs meerdere keren per dag!) Wat ik zo leuk vind aan haar, is dat ze zo lekker zich zelf is. Haar kleding stijl is fashionable, maar toch draagbaar. Helemaal mijn smaak! Daarnaast is het haar persoonlijkheid, dat haar blog zo leuk maakt. Haar strijd tegen de kilo's (ze viel 25 kilo af!) en dan haar lieve karakter, dit komt duidelijk naar voren in haar blog. Ik zou haar heel graag nog eens ontmoeten!
 
 

Ah, de spontaniteit spat van het scherm! Bekijk haar blog hier: Styleguide.nl

De foto's uit dit artikel, zijn afkomstig van de bijbehorende blogs. Credits dus naar hen! Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd, naar jouw top 3, favoriete blogs? Laat het me weten in een reactie.

Lots of love, Lotte