woensdag 20 februari 2013

Lush - It's raining men

 
It's raining men, met deze heerlijke douchegel van Lush! Geweldig, die namen die Lush elke keer weer voor haar producten bedenkt. In Antwerpen rook ik voor het eerst aan deze douchegel en ik was direct om. Alsof ik met m'n neus in een pot honing hing, of een bak vol toffee snoepjes hing. Die geur, wat lekker!




"Hallelujah, douchegel met de geur van onze best verkopende zeep Honey I Washed The Kids. Deze douchegel was een limited edition Valentijnsproduct, maar omdat we hem zo fantastisch vinden is hij nu terug. Voor goed! Lotusbloem infusie verzacht je huid, honing uit Wales, zoete sinaasappel en bergamot olie geven het een zalig zoete geur. Alsof je staat te douchen met toffee-fudge. Laat jezelf dus goed nat regenen en zing mee: It's Raining Men, Hallelujah!" Lush.nl
 
Ah, ik dacht al, die geur komt me toch best bekend voor! Hij lijkt dezelfde geur te hebben als de zeep Honey I Washed The Kids. Hier heb ik in het verleden wel eens een stukje zeep van gehad. Maar deze douchegel is wat mij betreft beter, ik vind dat toch altijd wat prettiger werken dan met een zeepje. Aangezien ik nogal een droge huid heb, voedt een douchegel als deze toch iets meer.



De douchegel is in drie verschillende formaten verkrijgbaar, 100 gram, 250 gram en 500 gram. Ik koos voor die van 250 gram, omdat ik al wist dat die van 100 zo op is. Ik ben dol op zoete geuren, het kan me niet zoet genoeg zijn onder de douche! It's raining men is dan ook een musthave voor de zoetekauwers onder ons. Het lijkt wel alsof je gewoon een flesje vloeibare honing over je heen giet, niet alleen qua geur, maar ook de kleur en de substantie doet me aan honing denken. De douchegel is iets dikker dan de gemiddelde douchegel, dat vind ik zelf eigenlijk wel prettig.



Kijk, dit bedoel ik dus, is toch net honing? De geur is lekker, doet me ook wel heel erg aan van die caramel of toffee snoepjes denken. Houd je meer van fris en fruitig, dan weet ik niet of je weg zult zijn van deze geur. In de douchegel zitten wel parabenen verwerkt, maar m'n huid wordt er gelukkig niet droger van. Ik word blij van It's raining men! Voor deze fles betaalde ik 14,95 Euro.
 
Lots of love, Lotte
 
 
Er komt een hele toffe winactie aan, waarbij je o.a. ook zo'n fles It's raining men kunt winnen. Houdt de site in de gaten!