donderdag 21 februari 2013

Nagel trend: Liquid Sand nails


Op nagel gebied is er begin dit jaar een nieuwe trend ontstaan, namelijk de Liquid Sand nagels. OPI lanceerde Liquid Sand nagellakken in de Mariah Carey collectie en sinds deze collectie is deze trend enorm populair. Dé manier om je nagels te voorzien van een spectaculaire uitstraling, zonder extra werk.

 

De trend is al even aan de gang, maar ik was nog niet helemaal overtuigd. Tot dat ik met Stay Day Night in m'n handen stond, bij de kassa van de Da. Ik moest dit toch gewoon proberen? Met als reden: mijn site moet up to date blijven wat betreft trends, dus ik kán gewoon écht niet achter blijven.
 
 

Het hele idee van Liquid Sand nagellak is simpel. Zo in het potje lijkt het gewoon een simpele zwarte lak, met rode glitters. Je lakt je nagels en na zo'n 10 seconden zie je het effect van liquid sand op je nagels verschrijnen. Je nagellak droogt op, mat en korrelig, als of er allemaal zandkorreltjes op je nagels liggen. Na twee laagjes van de nagellak, krijg je het meest optimale effect. Zo bijzonder, ik vind het echt heel gaaf! Kijk maar.
 
 

Apart, vind je niet? Maar als beelschermen 'voelbaar' konden zijn, moesten jullie echt eens aan m'n nagels voelen. Het voet echt waar, net als of je met je net gelakte nagels, door een bak zand bent gaan rollen. Het geeft een heel bijzonder effect aan je nagels, een bepaalde structuur dat ik nog nooit eerder heb gezien. De rode glitters maken de lak extra speciaal.

Ik ging op Weheartit.com nog even opzoek naar meer inspiratie, wat betreft Liquid Sand nails. Moet je eens kijken, wat voor moois ik tegen kwam:





Ik ben ook helemaal weg van de blauwe liquid sand lak, wauw! Helaas was deze bij ons niet meer op voorraad, maar ik blijf hem mooi vinden. Je ziet vooral dat OPI deze trend door zet, maar ik ben er van overtuigd dat er straks nog meer merken zullen komen met deze lakjes.

Ik ben benieuwd wat jullie van Liquid Sand nails vinden? Een succes of juist niet?

Lots of love, Lotte