zaterdag 9 februari 2013

New: Essence & Catrice producten (+ reviews)


Ik liet jullie op Facebook en in m'n fotodagboek al zien, dat ik een aantal nieuwe producten van het aangevulde assortiment van Essence en Catrice, had gekocht. Jullie waren enorm nieuwsgierig, dus tijd voor een artikel! Ik laat jullie de producten zien, met een korte review. Benieuwd naar mijn aanraders?

 
De BB cream van Catrice. Ik koos voor die van Catrice, omdat deze er in meerdere kleuren was (4). Essence had een BB cream in drie kleuren, met hele vreemde ondertonen, dat werd hem sowieso niet. Deze van Catrice is wonderlijk waar erg fijn! Heb hem al vaker gebruikt, hij geeft een mooie dekking. Ik heb de kleur 020 Rose Beige, helaas is hij wel net iets te roze voor me. Maar als nog is hij erg goed, ik denk wel de beste BB cream die ik tot nu toe heb gebruikt. Hij kost 5,99 Euro. Prima prijs.



 
Mijn favoriet, van alles! Catrice komt namelijk met matte lipsticks, daar keek ik echt al een hele tijd naar uit. Dit is de kleur Matt about Pink. Prachtig, koraal roze, met een matte finish. Ik ben er dol op! 3,99 Euro.


Een nieuwe mascara, de Lashes to Kill volume mascara. Heel prettige mascara, maar ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over de Catrice mascara's. Ik draag de mascara op de foto hierboven. Hij kost 3,99 Euro.


Catrice brengt een nieuwe gel eyeliner in de schappen, namelijk één met gouden glittertjes. De glitters zijn subtiel, maar vooral in de zon erg mooi! Zoals alle gel eyeliners blijft deze ook zitten als een baksteen. 3,99 Euro.


Een romige camouflage cream, of te wel een concealer. Hij dekt erg goed en voelt prettig aan. Zeker het proberen waard! 2,99 Euro.


Gel eyeliner, concealer en BB cream.


Behalve Catrice, komt Essence natuurlijk ook met nieuwe producten. Ik was wel benieuwd naar de All about matt poeder. Hij werkt verrassend goed! Matteerd en m'n make-up blijft goed op z'n plek zitten. 2,99 Euro.



That's what I mint, is een nieuw Colour & Go lakje van Essence. Het is een fris mint/blauw kleurtje en past natuurlijk perfect bij de kleuren trends van dit voorjaar. 1,69 Euro voor zo'n leuk lakje is natuurlijk ook een koopje.

 
Dit was natuurlijk maar een klein deel van het nieuwe assortiment, maar ik moet zeggen dat ik over deze producten erg tevreden ben. Leuke vernieuwingen en frisse kleuren. Laat het voorjaar maar komen! Van de BB cream komt nog een uitgebreider review.
 
Lots of love, Lotte