woensdag 27 februari 2013

New obsession: Sneaker wedges


Al meer dan een jaar zijn de sneaker wedges niet meer uit het modewereldje verdwenen. De originele sneaker wedges van Isabel Marant heeft deze trend veroorzaakt. Als ik heel eerlijk ben, moest ik best even wennen. Maar inmiddels, ben ik om! De originele Isabel Marant's zijn onbetaalbaar voor mij (zo'n 400 euro) en ook nog eens heel moeilijk verkrijgbaar. Maar ik vond een paar hele leuke én betaalbare varianten. Kijk je mee naar deze trend?

De Fashion Guitar is ook fan! Deze met al die kleuren vind ik ook echt prachtig.
 

Ik denk dat dit zo'n trend is van, óf je vind ze geweldig óf je haat ze. I'm in love!


Shirley draagt de zwarte Isabel Marant's met regelmaat. Ze zijn zo draagbaar en passen overal bij. Nu wil ik ze echt! Haha.
  

De orginele zitten er voor mij écht niet in. Maar ik vond deze twee paar bij Pull and Bear en ze komen zeker heel dicht in de buurt. Vooral de zwarte zijn favoriet, maar de camel kleurige zijn ook wel weer heel leuk voor het voorjaar. Het aller leukste.. ze kosten maar 60 Euro! Hmm, nu moet ik alleen nog kiezen. Wat zou jij doen? Het bruine paar of de zwarte.. (stiekem denk ik eigenlijk al wel dat ik voor het zwarte paar ga, maar de bruine zijn ook zo leuk!)