zondag 17 februari 2013

Ooglook: Sleek Shangri-La

 
Het Shangri-la palette van Sleek is een voorjaars pareltje, vol met frisse perzik tinten en aarde kleuren. Ik had jullie nog een look beloofd, dus bij deze! Jullie weten dat ik van basic ooglooks houd, maar ik heb toch een beetje gespeeld met kleur..

 
 

Een tijdje geleden schreef ik al een review over dit palette van Sleek. Ik koos voor een draagbare, dagelijkse look. Toch met een beetje kleur! Ik ben dol op perzik en oranje tinten, dus ik ging lekker aan de gang. De kleuren die ik voor deze look gebruikte zijn: Gladys White (links boven), Aretha Orange (tweede rechts, boven), James Brown (tweede links, boven) en Vandellas (tweede links, onder).



De highlighter (Gladys White) bracht ik in m'n binnenste ooghoek aan en onder m'n wenkbrauwen. De prachtige perzik kleur, Aretha Orange, bracht ik aan over m'n gehele ooglid. In m'n crease kwam de kleur James Brown terecht. Om de look af te maken koos ik voor de bordeaux rode kleur, Vandellas, deze bracht ik aan onder m'n ogen.



Verder draag ik een zwarte eyeliner, van Maybelline (Master Precise) en een mascara van Catrice (Glamour Doll). Oh, en als oogschaduw basis draag ik de I Love Stage oogschaduwbasis van Essence.


Yay, Ik ben zo blij met deze fleurige Shangri-La Palette van Sleek. Ben je dol op warme kleuren, met een vleugje perzik? Dan is dit palette van Sleek sowieso wat voor jou! Het pigment van de oogschaduws is prima en ze blenden heerlijk.
 
Hebben jullie nog suggesties voor make-up looks? Let me know!
 
Lots of love, Lotte