vrijdag 15 februari 2013

Outfit: Pastel spring


Yes, de Sale is voorbij en we mogen volop genieten van de nieuwe voorjaars collecties! Dit vind ik altijd het leukste seizoen wat er is. Dag grauwe winter kleuren, Hello frisse voorjaars kleuren! Vandaag heb ik voorjaarse outfit, die je tijdens deze koude dagen al prima kunt kijken. Ik draag o.a. een frisse, mint groene trui van Sans-online. Kijk je mee?

 

De mint groene trui is van Vero Moda en kocht ik bij Sans-online. Mint is één van de trendkleuren dit voorjaar, dus met deze trui zit ik helemaal goed. Ik ben trouwens ook helemaal weg van de kleur, het gehaakte patroon vind ik ook heel leuk. De hals is vrij breed, waardoor je die op verschillende manieren kunt dragen, ik vind het wel leuk om hem iets over m'n schouder te laten hangen. De trui kost 49,95 Euro.


Leuk effect aan de achterkant, knoopjes!



De sieraden die ik verder bij droeg zijn van Forever21, de pastel kleurige ring vind ik er goed bij matchen. De oorbellen zijn echt stunning, love it!


Ssst, niet verder verklappen. Maar m'n voeten moeten gewoon warm blijven, haha. Vandaar de Ugg's.

 
Ik vind het zo heerlijk dat we ons nu volledig op de voorjaars collecties kunnen richten. Neem bijvoorbeeld ook eens een kijkje bij de jurken van Sans, zit ook genoeg leuks tussen voor het voorjaar!
 
Lots of love, Lotte