woensdag 13 februari 2013

Printemps précieux de Chanel - Highlighter en lipstick


De voorjaars collecties van Chanel hebben elk jaar weer een iets magisch, waardoor ik met geen enkele mogelijkheid kan voorkomen dat er iets bij mij thuis komt. Dit keer koos ik voor twee pracht producten, uit de Printemps précieux collectie van Chanel, of te wel de voorjaarscollectie. Kijk je mee naar deze sprankelende highlighter en fel, matte lipstick?




Ik heb twee producten uit deze prachtige voorjaars collectie weten te scoren, namelijk de lipstick in La Favorite en de highlighter in De Poudre signée de Chanel. Wat mij betreft zijn beide producten absolute aanraders voor dit voorjaar. Zeker voor de Chanel 'fans' is de highlighter een pronkstukje!
 

La Favorite is één van de matte lipsticks, die Chanel dit voorjaar in haar collectie heeft zitten. De prachtige, frisse koraal kleur, trok direct mijn aandacht. De matte lippen trend, zien we dit voorjaar bij veel collecties terug komen. Deze kleur stond prachtig, al zeg ik het zelf, ik weet zeker dat dit een favorietje (ah, vandaar de naam!) van me gaat worden. Het is een matte lipstick, maar voelt bij het aanbrengen nog redelijk zacht aan. Let er wel op dat je je lippen goed scrubt, je velletjes zullen wel beter zichtbaar zijn met een matte lipstick. De lipstick kost 32,00 Euro.
 


Volledig mat en een frisse roze/koraal kleur! Hij geeft een mooie dekking.


 
De Poudre signée de Chanel is het pronkstuk van deze voorjaars collectie, eigenlijk was dit het product waardoor ik een kijkje ging nemen bij het Chanel schap. De poeder is een lichte poeder, met een lichte glans. De glans is subtiel, maar prachtig in het zonlicht. Hij geeft een lichte, warme, perzik gloed. Heel mooi! Het patroontje in de poeder is ook gorgeous, vind je niet? Ik gebruik hem nu zo'n twee weken en het lijkt alsof ik er nog niets van gebruikt heb, het patroontje blijft goed zichtbaar. De poeder kost 55,00 Euro.
 
 
 
Subtiel, maar wel heel mooi!
 
 
De lipstick heb ik aangebracht, hoewel hij in het 'echt' iets lichter uit ziet. De highlighter gebruik ik vanaf het moment dat ik hem in huis heb, iedere dag. Dat zegt genoeg! Hij geeft zo'n mooie, gezonde glow. Met deze twee producten mag van mij het voorjaar wel beginnen, kom maar op met alle vrolijke en frisse kleuren! Dag grijze en zwarte (winter) kleuren!
 
Lots of love, Lotte