woensdag 27 maart 2013

Anatomicals producten + kortings tip

 
Kennen jullie het leuke merk Anatomicals al? Ik schreef al eens eerder over een handcreme van dit vrolijke merk, daar was ik trouwens erg tevreden over. Laatst ontving ik weer een aantal producten van Anatomicals, waar ik jullie vandaag meer over wil vertellen. Daarnaast heb ik een leuke tip voor jullie, waardoor je 15% korting ontvang op deze leuke goodies.

 

Anatomicals is een vrolijk en betaalbaar merk, dat o.a. bij Boozyshop.nl verkocht wordt. De verpakkingen maken me blij en de teksten nog een beetje extra meer, hier worden we toch allemaal een beetje vrolijker van? Het lijkt wel zomer, met al die kleurtjes bij elkaar! Hoewel je het misschien niet verwacht aan het uiterlijk, is het een heel betaalbaar merk. Anatomicals heeft verschillende producten in haar assortiment waaronder handcreme's, body producten, maskers voor het gezicht en haar, douchegels en lip producten.



Fruity Lip Gloss - 4,95 Euro "What a complete and utter glosser"
Is het geen snoepje, deze lipgloss? Deze lipgloss zit in een handige tube en geeft een mooie glans aan je lippen, verder geeft hij geen kleur af. Een mooie basic glanzende lipgloss, maar wel met een verrukkelijke geur! Zoet en fruitig, het liefst lik ik de gloss snel weer van m'n lippen. (geen swatsch, want het is niet meer dan een doorzichtige gloss)


Handy hand + Lip balm tube - 5,95 Euro "Aloe aloe aloe, so that's what's going on here then"
In eerste instantie had ik niet eens door dat dit twee producten in één waren, lekker slim Lotte, eerst even de verpakking lezen. Maar toen ik het eenmaal door had, belande dit product direct in m'n tas. Hoe handig is dit! Een hand creme en lip balm in één.


De handcreme is een romige creme, die redelijk snel intrekt, met een frisse mint geur! M'n handen worden er lekker door gevoed en ze voelen weer zijde zacht aan. Ik denk alleen wel, dat de tube snel op gaat, wat ik jammer zou vinden.


En boven op het 'dopje' van de tube, zit een lip balm! Het is een bolletjes vorm, wat ik zelf altijd wel prettig vind voor het aanbrengen. Deze lipblam is super lekker, verzorgend en fris. M'n lippen worden er zacht van, maar hij laat geen vettige laag achter. Ook bij deze geldt, hij zal waarschijnlijk wel snel op raken.


Deep conditioning hair pack - 1,19 Euro "That's when I fell for the leader of the (hair) pack"
Een haarmasker is iets wat ik het liefst elke keer na het wassen van m'n haar gebruik. M'n haren zijn de laatste tijd erg droog, dus een maskertje komt altijd van pas. Helaas kun je hier maar één keertje mee doen, helaas, want hij is erg fijn. Hij maakt m'n haren super glad en glanzend.


Sleek mask - 7,50 Euro "I am woman hear me snore"
Een slaap masker, haha, die is leuk! Ik gebruik zelf eigenlijk nooit een slaapmakser, maar ík weet dat m'n zusje dat wel eens gebruikt. De tekst is natuurlijk hilarisch, ik zie d'r al liggen met dit masker op haar hoofd.
 
Mijn aanraders? De Handy hand + Lip balm en de Deep conditioning hair pack. Ik vind de producten van Anatomicals vooral erg leuk en grappig! Hoe leuk is het om een product te gebruiken, met zo'n grappige tekst op de verpakking. Yes, ik ben gevoelig voor verpakkingen, haha. Daarnaast maakt het het extra leuk dat het zo'n betaalbaar merk is. Hierboven heb ik de originele prijzen benoemd, maar op dit moment krijg je 15% korting bij Boozyshop, op alle Anatomicals producten (let op, deze actie geldt nog tot zondag 31 maart).
 
Lots of love, Lotte