zaterdag 9 maart 2013

Beauty Brands United: Spring/Summer picknick

 
Hebben jullie ook gehoord dat het weer kei hard gaat vriezen en sneeuwen?  Gelukkig bevond ik mij afgelopen donderdag al helemaal in het voorjaar, met het beauty event van Mooi Pr, de Beauty Brands United. Merken als OPI, Pupa, Etat Pur, L'Occitane, Deborah Lippmann en Thierry Mugler showde de nieuwste ontwikkelingen op beauty gebied. Als sneak preview heb ik een aantal foto's van dit event, met leuke nieuwtjes. Kijk je mee?


Alle merken bevonden zich aan picknick tafels, waar de pers gezellig aan kon schuiven. Ik kreeg er absoluut de zomer kriebels van, daar was ik wel aan toe!



De nieuwste collectie van OPI, Oz Great Powerful, bestaat uit een aantal mooie glitter topcoats en een liquid sand lak. De holografische glitterlakjes vond ik toch wel het mooiste, ook mooi in combinatie met de liquid sand!


St. Tropez verrasde me ook met een aantal mooie tanning producten. Er werd een demonstatie gegeven over een bruinings mouse, dat werd aangebracht met een soort van washandje. Het effect wat natuurlijk, egaal en je kunt het opbouwen qua kleur. Ik ga de producten testen, dus hier horen jullie dit voorjaar zeker nog meer over. Ben benieuwd!


Ah, Make-up Studio, wat is een prachtig en uitgebreid merk. Ze stonden er met een uitgebreide stand, waar ik even de tijd heb genomen om rond te kijken. Waarschijnlijk zien jullie binnenkort ook de producten van Make-up Studio hier op Madam Lotte wel voorbij komen.


 
Hé, de make-up sponge! Daar heb ik in het verleden al eens over geschreven. Ik vind hem erg fijn werken. Hier kun je zien wat ik van de make-up sponge vind.


Ter plekke werd er een model opgemaakt, dat beetje bij beetje van natural beauty, naar fashion look werd omgetoverd.


Ik heb onwijs lang met de dame van Etat Pur staan kletsen, wat een lieve (Franse) dame was dat. Ze vertelde me heel veel over hun nieuwe Sensitive lijn, ook komt Etat Pur met een zonnebeschermingslijn. Het zag er veelbelovend uit.



Babor.



Van LookX werd ik ook helemaal gelukkig, want de voorjaars make-up zag er goed uit. Pastel kleuren, ook LookX gaat met deze trend mee. Ik vind de producten van LookX er altijd zo leuk uit zien.
 

 
Pupa oogschaduwpalette's, ziet er goed uit he? Vooral die met bruintinten lijkt me prachtig. Misschien wel een mooie Naked dupe? We zullen zien.


Pupa bracht al eerder setjes nagellak uit, met caviar beats. In de nieuwe voorjaarscollectie zijn deze setjes opnieuw verkrijgbaar, in hele mooie voorjaars kleuren. Vooral de licht blauwe (rechts onderin) vond ik er super leuk uit zien!

 
Comfort Zone, vooral voor vrouwen met een iets rijpere huid, een prachtig merk. Ik vond de producten er ook erg luxe en verzorgd uit zien.


Lipstick Queen en Deborah Lippmann.



Ik ben echt verliefd op de lakjes van Deborah Lippmann. Vooral de nieuwe voorjaars lakjes, met spikkeltjes, vind ik ontzettend leuk. Ik heb er zelf ook één (de roze, I'm not Edible) en hij komt binnenkort hier op de site voorbij. Ik ben officieel Deborah Lippmann fan geworden, love it.



Sans Soucis met een mooie, nieuwe make-up lijn en huidverzorging. Ik zie in de make-up producten trouwens veel blauw en groen tinten, fris!


Nieuwe parfums van L'Occitane.

 
Ahava showde haar producten, die in de Salons verkrijgbaar zijn. Ze bieden trouwens verschillende behandelingen aan, met hun eigen producten. Ik ga me er nog even in verdiepen en wie weet neem ik zelf eens zo'n behandeling, het maakte me namelijk wel erg nieuwsgierig.


Thierry Mugler stond met haar 'oude' vertrouwde parfums; Angel, Womanity en Alien. Maar vanaf nu worden ze in een speciale navulbare verpakking verkocht, waardoor je hem wanneer hij op is, opnieuw kan laten vullen bij je parfumerie. Het scheelt je dan ook behoorlijk in de prijs. Ik vind het een heel goede stap, het is milieu vriendelijk en de glazen flesjes blijven toch in prima staat, dus waarom niet?


Parfum tappen! Geweldig, had ik maar zo'n parfum tap in huis, dat is toch de droom die élke vrouw heeft? Ik kreeg de pafum Alien mee, 'k ben dol op deze geur! Als jullie hier iets over willen lezen, dan hoor ik het natuurlijk graag.
 
Ik ben al helemaal in voorjaars sferen gekomen, met Mooi PR. Vol ideetjes en een goodiebag met o.a. producten die je hier voorbij hebt zien komen, komt er vast en zeker weer genoeg leuks langs op de site. Laat je het me even weten, als je ergens benieuwd naar bent?
 
Lots of love, Lotte