vrijdag 15 maart 2013

BQ: Ben jij gevoelig voor het uiterlijk van producten?

 
Gevoelig voor het uiterlijk van producten? Ik? Hoe kom je er bij! Oke, ik ben hier dus ontzettend gevoelig voor, maar volgens mij zijn heel veel vrouwen dit. Of heb ik het mis? Wanneer ik een prachtig motief in een Chanel blush zie zitten, ben ik om. Een limited edition Too Faced palette? Ik pak m'n pinpas vast..

 

Wanneer ik moet kiezen tussen twee producten die exact hetzelfde zijn, maar de één heeft een prachtige verpakking, dan weet ik sowieso wat ik kies. Ook al zou ik hier meer voor betalen! Precies waar al die marketingtructjes op uit zijn natuurlijk, want zo gaan heel veel vrouwen om. Slim! De producten van Too Faced en Chanel hebben altijd iets magisch bij mij, oh en Urban Decay komt daar ook nog boven op. Tegen deze verpakkingen kan ik echt niet op, wat een plaatjes.
 
Nu ben ik natuurlijk ook reuze benieuwd hoe dat bij jullie zit, Vertel op! Ben jij een beetje gevoelig voor het uiterlijk van producten?
 
Lots of love, Lotte