zondag 10 maart 2013

Deborah Lippmann - I'm Not Edible


Aardbei, bosbes smoothie, anyone? I'm Not Edible is een lak van Deborah Lippmann uit de Staccato collectie. Deze collectie bestaat uit drie lakjes, met daarin een soort van spikkeltjes verwerkt. Tijdens het event (waar jullie gister over konden lezen) stond ik vol bewondering naar deze lakjes te kijken. Ik kan dan ook niet wachten om deze vandaag met jullie te delen.

 

Dit is de eerste nagllak van Deborah Lippmann, die ik in mijn bezit heb. Maar vanaf nu ben ik direct fan. De kwaliteit is echt verbluffend, na 3 minuten is de lak kurk en kurk droog. De kleuren zijn uniek en qua uitstraling hebben ze me ook te pakken.

De Staccato collectie vind ik een erg leuke voorjaars collectie van Deborah Lippmann, leuk die spikkeltjes. Ze deden me denken aan van die fruit smoothies, waar de pitjes nog in zitten. Vooral I'm Not Edible, als of je een aardbeien smoothie op je nagels hebt zitten. Ik krijg een heerlijk zomer gevoel van!



De basis van de lak is milky roze en heeft een koele ondertoon. De spikkeltjes die er in zitten zijn donker blauw en mat, ze glitteren of glanzen niet. Bijzonder he? Op de foto's heb ik twee laagjes aangebracht, waardoor sommige spikkeltjes wat zijn verdwenen onder de tweede laag roze lak, maar dat vond ik er juist wel leuk uit zien.


De nagellakjes van Deborah Lippmann zijn niet goedkoop, je betaald namelijk 20,30 Euro per lak, hier krijg je wel 15 ml nagellak voor (dat is veel!) Hier kun je ze o.a. krijgen. De prijs ligt dicht bij een nagellak van bijvoorbeeld Chanel, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik deze van Deborah Lippmann echt stukken beter en de kleuren vind ik persoonlijk ook leuker. Dus ik weet het de volgende keer wel!
 
 
I'm Not Edible Polka Dots and Moon Beams en Rockin 'Robbin. ( de overige lakjes uit de Staccato collecite van DL)
 
 
Ik ben heel benieuwd of jullie ervaring hebben met de Deborah Lippmann nagellakken  en ook zo enthousiast zijn als ik!
 
Lots of love, Lotte