vrijdag 1 maart 2013

Dove Crème Mousse


Dove komt met een geheel nieuwe douche creme, of beter, mousse! Een body wash met de structuur van room, pure slagroom. Dat wordt nog eens een feestje onder de douche. Ik onderging de test en vandaag deel ik met jullie mijn mening.




Wanneer ik onder de douche stap, heb ik twee voorwaarden: 1. Ik wil een goed ruikende douchegel en 2. m'n huid moet er niet droger van worden. De Creme Mousse van Dove heeft een bijzondere rijke en romige structuur. Het voelt ontzettend creamy aan en m'n huid voelt ontzettend zacht, zowel onder de douche als na afloop.
 


De douche creme heeft een typisch Dove geurtje, wat ik eigenlijk wel heel erg lekker vind ruiken. Zo'n heerlijke, schone geur! Op de bovenste foto zie je ook, hoe ontzettend luchtig de mousse is.
 
Dove daagde me uit, om de cupcake test aan te gaan. Hiermee wilde ze me laten zien, dat deze douche creme ook daadwerkelijk de structuur van romige slagroom heeft.

 
En kijk dan! Als of er een toef verse, volle slagroom op is gespoten! Maar het is toch echt de Dove Creme mouse. De rijke en volle structuur voelt dan ook net aan als slagroom. Heerlijke douche creme's, die je gewoon eens moet proberen om het te begrijpen. Ze zijn om te smullen!
 
Lots of love, Lotte
 
 
Edit: Deze foto's heb ik op een andere site weten te uploaden, ik wacht nog steeds op Photobucket, aangezien m'n foto's het nog steeds niet doet.