maandag 4 maart 2013

Fotodagboek februari 2013


Hello maart en Hello sunshine! Februari was sneller voorbij dan ik dacht, maar alsnog heb ik weer een aantal foto's verzameld van de afgelopen maand. Ik ben echt toe aan de lente, dus ben heel blij dat februari achter ons ligt!



Ik ben de laatste tijd echt dol op mint kleuren, ook in sieraden. Deze komen van de digitale shopstad,  stad.nl
 
 
Outfit post, met prachtige forever21 oorbellen. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd helemaal niet vaak meer oorbellen draag, maar voor deze maag ik graag een uitzondering.
 

 
Matte kleuren op de lippen zijn hot! Ik zag deze prachtige perzik kleur bij Nikkitutorials en ik wilde, of beter, ik MOEST hem ook. Ik bestelde hem op Asos.com, dit prachtige product van Nars.
 
 
Ik ben om, Liquid Sand lakjes zijn de nieuwe nageltrend.
 
 
Outfitje, voordat ik naar een verjaardag van m'n neefje en tante ging. Panter top van de Primark, spijkerjasje van de Zara en ketting van de Primark.
 
 
Deze maand ging ik actief aan de slag met m'n yoga plannen! Ik kocht een yoga matje en nog twee gewichtjes.
 
 
Wat een heerlijk valentijnscadeau kreeg ik, lekkerrr!
 
 
Nieuw dekbedovertrek van de Ikea, leuk patroontje.
 
 
Lush deed me er direct aan herinneren, dat het al best snel Pasen is. Dit heerlijke perspakket heeft een hele tijd op tafel gestaan, de zoete geurtjes maakte me helemaal vrolijk.
 
 
Lekkere cupcakes? Ja, voor onder de douche! Heerlijke douche creme van Dove.
 
 
Een fotodagboek is niet compleet zonder Perry. Wat wordt hij alweer groot he? Nog een paar maandjes en dan is hij al even groot als onze andere hond Bengel.
 
 
Jullie konden er niet omheen, m'n foto's waren een paar dagen niet te zien op m'n site. Ik vond het zo vervelend en ik heb me er ook echt druk om gemaakt! Photobucket was van slag en ik heb echt wel 10 keer gemaild naar ze, voordat het eindelijk was opgelost.
 
 
Leuk jasje van de H&M, hij is misschien nog wat licht. Maar ik heb hem toch gekocht! Hij was ook maar 29 Euro, fijn prijsje.
 
 
 
Outfit! Zwarte broek van de New Look, top van de Zara, Spijkerjasje van de Zara en ketting van de Primark. Oh ja, en de laarsjes zijn van de Invito.
 
 
 
En 's avonds had ik een sushi date met Cynthia. Ik had er al een hele tijd niet meer gezien (privé) en wat was het gezellig. We hebben vier uur lang sushi gegeten en de tijd vloog voorbij. We hebben direct een nieuwe dag gepland, om een dagje te shoppen. Leuk!
 

 
Dagje in Amsterdam voor m'n afstudeeronderzoek, bij stichting Alexander. Wat zat het in een mooi pand! Daarna nog even Amsterdam in met vriendinnetje Laura.
 
 
Super fel blauw, jurkje gekocht. Mét mint kleurig riempje, hele leuke combi, vond ik zelf. Ik vind jurkjes altijd heel leuk, maar ik twijfel altijd of het me wel staat. Vaak heb ik ook het probleem dat jurkjes te lang zijn, aangezien ik best wel kort ben. Gelukkig was dat bij deze niet het geval, ik kocht hem bij de H&M.
 
 
Nieuwe nagellak van Mayebelline, lekker fel roze!
 
 
Afgelopen zaterdag bezocht ik de nieuwe Inglot store in Amersfoort. Ik ben echt fan van Inglot, het is zo'n mooi merk. De kleuren zijn spectaculair en de pigmentatie is fantastisch.
 
 
 
Elke keer ben ik weer onder de indruk, het is toch net een snoepjes winkel? Ik heb zeker 2 uur rond gelopen en jullie kunnen nog een artikel verwachten.
 
 
Er werd uitgebreid de tijd genomen, om een mooie make-up look bij me aan te brengen.
 
 
Yes, een nieuw Freedom System Palette!
 
 
In de trein smikkelen van een pasta van Julia's, ik kies altijd voor de PrimaVera met tortellini.
 
 
Dit vind ik één van de aller fijnste dingen, wakker worden met een heerlijk zonnetje dat door het raam schijnt. Een beter begin van de dag kan ik niet bedenken.
 
 
Bekijk ik Misslipgloss.nl zie ik opeens mijn hoofd heel groot in beeld. Haha, ik schrok wel eventjes!
Gek is dat he, ik blog zelf en zet elke dag foto's van mezelf online. Maar als ik dan opeens op een plek sta waar ik dan even niet verwacht, is het opeens schrikken. :-)
 
 
Het leek wel lente!
 
 
Look van vandaag, en ja! Ik draag een t-shirtje!!!! Hello lente!
 
 
De voorbereidingen van m'n workshop zijn in volle gang, dit wordt het aankondigings filmpje. Hij komt deze week online! Houdt 3 mei in je agenda vast vrij, want dan zal het plaats gaan vinden.
 
Volg je me al op instagram? M'n acount naam is Lottevolders.
 
Lots of love, Lotte