dinsdag 26 maart 2013

Fotodagboek, maart 2013 #2


Wat waren jullie reacties enthousiast, toen ik vertelde dat ik vaker een fotodagboek online wil zetten! Ik deed m'n best en maakte deze week weer een aantal foto's, waardoor jullie een goed beeld krijgen hoe m'n week er uit zag. Zo heb ik een dagje geshopt in Utrecht, namen Cynthia en ik twee video's op, ging ik een weekend naar Schiermonnikoog en had ik m'n aller laatste lesweek op school!

 
Mijn beauty kast is altijd zo'n rotzooi, iedere keer komen er weer producten bij te liggen! Zo liggen hier m'n dagelijkse producten, maar ook veel producten die ik nog aan het testen ben, of één keer gebruik en dan blijft liggen. Tijd om eens op te ruimen? Haha
 
 
 
Al mijn MAC oogschaduws bij elkaar. Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi, maar gebruik ze echt te weinig. Ik denk dat dit komt omdat ze 'los' verpakt zijn, oogschaduws in een palette gebruik ik veel sneller. Misschien dat ik ze daarom ga overzetten in een navulbaar MAC palette.
 
 
 
Ben erg blij met deze Wish Bone ketting van Sugar and Spice! En het aller leukste, jullie kunnen ook zo'n leuke ketting winnen. Het enige wat je hiervoor moet doen, is even een mailtje sturen naar MadamLotte@hotmail.nl (zet in je onderwerp Wishbone ketting neer). Volgende week mail ik de winnaar!
 
 
Sinds Vera haar rijbewijs heeft, moet ik de auto natuurlijk met haar delen. Gelukkig kunnen we af en toe met elkaar mee rijden, als we tegelijk op het station zijn.
 
 
 
Perry! Hij is echt een puber op dit moment.
 
 
Leuke vaasjes in huis.
 
 
Wanneer het buiten nog geen lente is, halen we de lente wel lekker in huis!
 
 
Anatomicals producten van Boozyshop.nl. Ziet dat er niet super zomers uit, zo bij elkaar? Ik heb de producten getest en er komt snel een review online. Leuk om te weten, deze week (t/m 31 maart) ontvang je 15% korting op de producten van Anatomicals bij Boozyshop.
 
 
Woensdag stond een shopdagje met Cynthia op de planning, erg leuk! De eerste stop was bij de Invito waar Cynthia mooie All Stars kocht, daarna doken we snel de Sephora in. Sephora gaat natuurlijk weg, daarom konden we het niet laten om allebei nog wat van Urban Decay mee te nemen. Urban Decay schap.. Ik ga je missen!
 
 
Daarna: Zara!
 
 
Cynthia paste zo'n 12 spijkerbroeken, hele leuke! Helaas zat de goede er niet tussen, een goede jeans vinden blijft altijd zo moeilijk. Hoewel het personeel van de Zara ook niet echt mee werkte.
 
 
OMG, deze tas stond gewoon op mij te wachten! Ik wilde hem al een tijdje en daar stond 'ie, voor mij, alleen. Ik heb hem vastgepakt en niet meer los gelaten! Haha.
 
 
Bij de Sacha viel m'n oog op deze statement ketting, wat een plaatje! Ik nam hem mee.
 
 
Lift foto in de V&D, lief :-)
 
 
Bij MAC zag ik de nieuwste Viva Glam Nicki producten, heftig kleurtje hoor! Hoewel ik de lila lipgloss misschien nog wel eens wil proberen, die is iets subtieler.
 
 
Lunchen bij Zussen. Gezellig, maar niet een heel bijzonder plekje.
 
 
Al voordat we gingen shoppen, bedachten we om samen een shoplog video op te nemen. De dag erna ging ik dan ook bij Cynthia langs en we namen zelfs twee video's op. De shoplog hebben jullie zondag al kunnen zien, en wat was ik blij met alle positieve reacties die we hier op kregen! We vonden het heel gezellig om te doen namelijk. Haha, dit stilstaande shot kwamen we plots tegen, hilarisch!
 
 
Wachten op de trein, dus even opwarmen bij de Hema op het station.
 
 
Nagelstickers van de Primark, ik vind ze best leuk!
 
 
Na vier dagen!! Wauw, ze blijven onwijs goed zitten. Review volgt nog.
 
 
Ik ontving een leuk perspakket van LOOkX met de nieuwste voorjaarsproducten. (en pssst, ook hele leuke producten voor de goodiebags van m'n workshop).
 
 
Wat een prachtige lipsticks zeg, wauw, heel mooi!
 
 
Perry vond het oogschaduwpalette ook heel boeiend, of misschien vond 'ie zichzelf in de spiegel interessanter?
 
Vrijdag kwam m'n nicht langs, ik maakte haar op en zette haar haren in de krul. Ze had een personeelsfeest!
 
 
Prachtige krullen! Hier moesten ze nog afkoelen, daarna heb ik ze 'losser' gemaakt, door er met m'n handen door heen te gaan. Ze zag er trouwens prachtig uit!
 
 
Zaterdag ochtend vertrokken we heel vroeg met de auto, om de boot naar Schiermonnikoog te halen. We gingen hier een weekendje naar toe, omdat mijn oom en tante hier wonen. Deze dag zou m'n vader jarig zijn en we vonden het fijn om op deze dag bij hen, op deze plek te zijn.
 
 
Wat is Schiermonnikoog een leuk eilandje zeg! Heel sfeervol en gemoedelijk.
 
 
 
We hebben vooral heel veel gewandeld, ondanks dat het ijs en ijs koud was. We deden veel laagjes kleren aan en dan was het best te doen, heerlijk om weer aan zee te wandelen.
 
 
We namen onze honden ook mee en m'n oom en tante hadden ook nog een hond, waardoor we met drie labradors zaten. Haha, gezellige honden bende!
 
 
Brrrr, zo koud!
 
 
En er lag nog een heel pak sneeuw, het had hier van de week heel veel gesneeuwd en in de bossen bleef het nog liggen.
 
 
Mooie vuurtoren, die als enige nog bewaakt wordt.
 
 
Nog een keer koud, hihi.
 
 
Zondag was het een stuk zonniger, nog steeds koud, maar wel heerlijk! We hebben een grote wandeling van zo'n drie uur gemaakt, dat was echt fijn.
 
Dat was hem alweer! Deze week heb ik een aantal afspraken staan en ga ik weer hard aan het werk voor m'n afstudeeronderzoek in Apeldoorn. Fijne week! Oh, en ik hoop echt dat we snel lente weer krijgen, die kou ben ik echt meer dan zat.
 
Lots of love, Lotte