dinsdag 19 maart 2013

Nars Velvet Matte Lip Pencil - Bolero


Mijn derde Nars product is een feit! Nooit gedacht dat dat een lippotlood zou zijn, maar na het zien van dit potlood op de lippen van NikkiTutorials was ik verkocht. Ik moest en zou dat potlood krijgen! Uiteindelijk kocht ik hem bij Asos.com, waar ze ook Nars verkopen. Bolero is mat, perzik en perfect. Kijk je mee?



Ik moet heel eerlijk bekennen dat het aantal lippotloden dat ik heb, op één hand te tellen is. Ik vind lippotloden niet nodig, niet zinvol en daarom koop ik ze niet vaak. Maar je kunt een lippotlood ook als een lipproduct zien dat je als geheel draagt en niet perse als een basis. Nars Bolero is hier zeker geschikt voor, want het is een plaatje om te zien.
 
Het product zit verpakt in een dik potlood, waar 2,4 gram product in verwerkt zit. De verpakking is strak, simpel, zoals Nars al haar producten verpakt. Prima!



 
De kleur is een frisse perzik kleur en volledig mat. Mat is een trend op het gebied van lippen, we kunnen er niet meer om heen. Vooral felle roze en rode kleuren zien we terug in matte lipsticks, maat een perzik tint, in het mat? Nee, die had ik nog niet eerder voorbij zien komen! Hoewel ik de matte trend prachtig vind, voelt hij wel droog aan op mijn lippen. Je zult je lippen van te voren dus wel goed moeten scrubben en verzorgen (dit had ik nog wel iets meer mogen doen, achteraf gezien). Het potlood dekt goed en de kleur is zoals ik had gehoopt, perzik!
 


Hoewel het droge lippen effect misschien niet heel mooi is, is dat met een goede verzorging en een scrub beurtje snel opgelost. De kleur is prachtig, zeker een must voor deze zomer! Bolero van Nars is limited edition, dus als je interesse hebt, zul je er misschien wel snel bij moeten zijn.
 
De Nars Velvet Matte Lip Pencil in Bolero kost 22,72 Euro.
 
Lots of love, Lotte