dinsdag 12 maart 2013

News: Sephora Nederland stopt!


Beautylovers opgelet, vanaf 1 juni 2013 zal de Sephora in Nederland er mee stoppen. Echt waar, ik kon het ook niet geloven toen ik het las. Maar het is echt waar, t/m mei heb je nog de tijd je favoriete merken in de slaan. Mijn eerste reactie "wat zonde!", zo veel mooie merken waar we in Nederland niet meer voor naar de winkel kunnen gaan. Denk bijvoorbeeld aan Urban Decay, Too Faced en Make-up Forever! Gelukkig kunnen we wel online blijven bestellen op Sephora.fr .

Ben benieuwd of jullie het net zo jammer vinden als ik! Dat wordt nog even goed inslaan binnenkort, want mijn favoriete merken zijn alleen bij de Sephora te vinden. En zeg nou zelf, swatchen en voelen van producten in het echt is zo veel leuker, dan online bestellen. (Lees hier het bericht terug)
 
Lots of love, Lotte