donderdag 14 maart 2013

Nieuwe Zoeva kwasten

 
Met regelmaat zien jullie de kwasten van Zoeva voorbij komen, niet voor niks, want ik vind ze erg fijn! Daarnaast maakt de prijs ze nog een beetje meer aantrekkelijker, want de kwaliteit vind ik bijzonder goed, in vergelijking met de kleine prijs. Sinds een tijdje heeft Zoeva een aantal nieuwe kwasten aan haar assortiment toegevoegd, ze kregen ook direct een nieuw uiterlijk! Vandaag laat ik jullie hier vier kwasten van zien. Word ik van deze weer net zo enthousiast?

 
De kwasten kwamen keurig verpakt, in zwarte hoesjes, aan. Dat ziet er keurig uit! Ook handig om nog eens te gebruiken als make-up tasje bijvoorbeeld.
 


Dit zijn de kwasten die ik graag aan jullie wil laten zien. Een gezichtskwast en drie oogkwasten, op het eerste gezicht, ziet het er toch al goed uit.



102 Silk Finish - 9,50 Euro. Ik begin maar direct met de kwast, waar ik ontzettend blij mee ben! Het is een stevige gezichtskwast, die je goed kunt gebruiken om je foundation mee aan te brengen. Of het nou vloeibare of poeder foundation is, bij beide werkt hij erg goed. Hij is stevig, maar ook bol, compact en ook nog super zacht! Hij brengt m'n foundation vrij dekkend en egaal aan, hij geeft een prachtig effect. Ik gebruik deze op dit moment elke dag voor m'n foundation, hij doet z'n werk echt goed. Mijn favoriet!


228 Crease - 5,80 Euro. De crease kwast is een kwast die je goed kunt gebruiken in je arcadeboog, hij breng kleur aan, maar kan ook direct al blendingkwast gebruikt worden. Hij is alleen wel iets smaller en puntiger dan de meeste blendingkwasten, daar moet je wel van houden. Ik vind hem wel fijn, maar niet een musthave. De haartjes zijn wel weer heerlijk zacht!

 
231 Petit Crease - 5,80 Euro. Dit zmalle, witte, puntige kwastje is heel handig om oogschaduw heel precies aan te brengen. Denk bijvoorbeeld aan je crease, binnenste ooghoek of onder je ogen. Leuk kwastje, maar niet perse een musthave.


312 Detail Liner, 5,20 Euro. De Detail Liner is een heel fijne, smalle eyeliner kwast. Wat is 'ie goed! Hij is super smal en ook heel stevig, waardoor je een heel strakke eyeliner kunt trekken. Dit is zeker een aanrader!


Zoeva heeft me niet teleurgesteld, hoewel dit misschien wat meer kwasten voor 'er bij' zijn, zijn ze van prima kwaliteit. De Silk Finish en de Detail Liner zijn al volop in gebruik. De kwasten van Zoeva, kun je hier bestellen.
 
Lots of love, Lotte