donderdag 21 maart 2013

Paasproducten van Lush


Het is vanaf vandaag Lente. Lente? Je bedoeld een koude winterdag met sneeuw! Het voelt dan wel niet als lente, de producten uit voorjaarscollecties zijn al vollop verkrijgbaar. Sinds maandag zijn ook de paas- en lenteproducten van Lush te verkrijgen. Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met drie producten, die ik heb mogen ontvangen. Kijk je mee naar The Secret Garden, Fluffy Egg en The Bright Side?



Van deze Lush producten krijg je toch direct lentegevoelens? Ik in ieder geval wel hoor! Heerlijk al die felle kleuren en het is natuurlijk alweer bijna Pasen, dus ik duik 1e paasdag sowieso in bad met de Fluffy Egg.


Secret Garden - 5,95 Euro voor 90 gram.
"De lente in een Bath Ballistic, vol heerlijke bloemengeuren. Roos absolue, zoete wilde sinaasappel en rozenhout toveren je badkamer om tot een lente-tuin. Laat de Secret Garden in een warm bad vallen en stap er zelf ook in. Geniet van de heerlijke geur en het prachtige kleurenspel terwijl de ballistic langzaam opbruist." Lush.nl

De Secret Garden geeft je direct het instant Spring gevoel! Bloemig en fris, zo'n geur waar iedereen volgens mij wel gek op is. Ik heb hem zelf nog niet in bad kunnen proberen, maar de geur beloofd veel goeds. Ziet hij er trouwens niet weer geweldig uit? Dat bloemetje maakt 'm erg schattig!


Fluffy Egg - 5,95 Euro voor 100 gram.
"Dit bad-ei is speciaal voor al die liefhebbers van onze limited edition douchegel Snow Fairy, die ons de afgelopen kerstdagen weer heeft bezocht.
Stap samen met Fluffy Egg in bad en zie hoe je badwater mooi roze kleurt en geniet van die heerlijke suikerspinnenzoete geur. Dat is toch veel lekkerder dan zo'n chocolade-ei? En uiteraard beter voor je tanden en je gezondheid!"
Lush.nl
 
Snow Fairy is mijn meest favoriete douchegel ooit! Ik was dan ook blij verrast dat er een badproduct in deze collectie zit, met precies die heerlijke zoete geur. Met deze ei in bad, is een feestje voor iedereen. Heerlijk voor als je een happy oppepper nodig hebt. Dit is oprecht mijn favoriete product van deze collectie, maar ik ben dan ook niet vies van een beetje zoetigheid, en jij?
 

The Brightside - 7,50 Euro voor 200 gram.
"The Brightside is een bubble bar waar je heel vrolijk van wordt. In de geur zijn drie citrusvruchten verwerkt, heerlijk opwekkend! In Brightside vind je essentiële oliën van mandarijn, tangerine en bergamot. Heb je behoefte aan een beetje zomer in je badkamer? Verkruimel een stuk The Brightside onder de stromende kraan en geniet van een heerlijk bad met vrolijk oranje badwater en zalige bubbels!" Lush.nl
 
Toen ik deze bubble bar voor het eerst zag, was ik gelijk onder de indruk. Wat een felle kleuren en wat is 'ie groot! De frisse citrusgeuren kwamen direct naar voren, heerlijk voor een zonnige lente of zomerdag, zo'n frisse geur. Je kunt de bubble bar trouwens wel zo'n 3 of 4 keer gebruiken, breek hem gewoon in stukken en verkruimel hem onder het stromende water in je bad.


De lente en paasproducten van Lush zijn allemaal terug te vinden op de webshop en natuurlijk in de winkels, de collectie is vrij uitgebreid, dus ik zal zeker even rond neuzen. Als we nog niet van de lente kunnen genieten, halen we de lente toch zelf in huis?
 
Lots of love, Lotte