vrijdag 8 maart 2013

Urban Decay Naked Basics

 
Basics hebben we allemaal nodig, waar waren we zonder onze basics? Dat moet Urban Decay ook gedacht hebben. Als vervolg op de twee andere Naked palettes, heeft Urban Decay een opvolger bedacht. De Naked Basics. Een palette met zes oogschaduwkleuren, die perfect zijn voor elke basis van een ooglook. Leuk voor de beginner, maar ook super handig voor de iets meer ervaren beautylovers.

 
 
Naked Basics heeft een een stuk kleiner formaat, dan de andere Naked's van Urban Decay. De oogschaduws zelf zijn wel van de zelfde grote, alleen zitten er maar zes in. Een mooi palette om te zien, het lijkt wel alsof de buitenkant van een soort rubber gemaakt is. Leuk! Weer heel anders dan de andere Naked palette's. De prijs ligt zo tussen de 20 en 25 Euro en hij is verkrijgbaar bij de Sephora.
 
 
 
Als we zeggen basic, is het ook basic. Dit palette heeft zes basis kleuren, waaronder één glanzende highlighter en verder zes matte tinten. Drie lichte kleuren, die prima als highlighter of als kleur over het gehele ooglid, gebruikt kan worden. Daarnaast twee bruin tinten en een zwarte, altijd handig. Met dit palette kun je elke look compleet maken, maar natuurlijk kun je ook verschillende 'opzich zelf staande' looks maken. 
 

 
Venus (glanzend), Foxy, W.O.S. Naked2, Faint, Crave.



Zoals we gewend zijn, prima pigmentatie! Goede afwisseling aan kleuren ook. Mijn favorieten zijn Venus en Naked2. Ik had trouwens al wel veel van deze tinten in mijn stash, maar deze waren vrijwel allemaal glanzend. Matte oogschaduws zijn toch wel een must om te hebben, daarom ben ik ook wel heel blij met dit palette.

 
En soms hebben we gewoon ook echt even zin in basic, dan is dit palette perfect. Ook in combinatie met felle lippen, kun je met deze kleuren alle kanten op. Ik vind het een heel fijn palette om te hebben en hij is   zeker een goede aanvulling op mijn stash.
 
Lots of love, Lotte