zondag 10 maart 2013

Workshop 'Love Spring' - Kom je ook?

 
Eindelijk kan ik jullie er meer over vertellen, mijn tweede workshop komt er aan! En wel op vrijdag 3 mei. Bekijk je bovenstaand filmpje even? Ik hoop dat je er enthousiast van wordt. Lees verder voor meer informatie over de workshop.

De workshop is voor iedereen bedoeld die van beauty houdt, of je nou een beginner bent of juist iets meer ervaren. Ik sluit me aan, op wat jullie interessant vinden! Het thema 'Love Spring' staat natuurlijk in verband met het voorjaar. Alle voorjaarstrends komen voorbij, jullie gaan zelf aan de slag met make-up en we gaan DIY'en met beautyproducten en nagels. Na afloop krijgen jullie een enorme goodiebag mee naar huis, met hele leuke producten.
 
Zoals ik al zei in het filmpje, vindt de workshop plaats op 3 mei, van 14.00-17.00 uur. De workshop wordt gegeven bij mij thuis (Den Ham, Overijssel), dus je moet wel in staat zijn om hier heen te kunnen reizen. Let op: er lopen verschillende kortings acties voor treinkaartjes, bijvoorbeeld bij de Albert Heijn.
 
Lijkt het je wat? Stuur me dan een mail op MadamLotte@hotmail.nl 
Ik zou het leuk vinden als je er een foto bij plaatst van je zelf en een korte introductie geeft over wie je bent. Daarnaast wil ik je vragen te vermelden waarom je graag wilt komen.
 
Let er ook op, dat je beschikbaar bent op 3 mei. Vorig jaar zeiden er wat mensen af, op het laatste moment. Erg vervelend, want toen kon ik geen andere bezoekers meer vragen. Zorg dus dat je je agenda op die dag leeg houdt.
 
Jullie hebben een maand de tijd om je op te geven, 10 april krijgen de winnaars een mailtje met een uitnodiging.
 
Ik hoop jullie natuurlijk te zien op 3 mei! Stuur je me een mailtje? Zou ik erg gezellig vinden!
 
Lots of love, Lotte


Let er op dat je je mail naar het juiste mail aders stuurt. Mijn adres eindigt met .NL en niet op .COM