vrijdag 12 april 2013

De winnaars zijn bekend!

 photo wwwww_zps08b3eebe.png

De afgelopen maand heb ik onwijs veel mailtjes van jullie gekregen, allemaal meiden die naar m'n workshop wilde komen. Wat waren het er veel! In vergelijking met vorig jaar, kwam er dit jaar zo veel meer respons, en dat maakte het kiezen voor mij nog moeilijker hoor! Van filmpjes, tot hele persoonlijke verhalen, tot enthousiaste reacties! Wat vond ik het leuk om al jullie aanmeldingen te bekijken. Gister heb ik de winnaars moeten kiezen, wat was het lastig! Na de klik kun je zien wie er bij zijn.

Sarah en Arah
Emmely Enoch
Anouk van der Veen
Ingeborg
Milly
Marloes de Graaf
Kimberly Wolvers
 
Gefeliciteerd meiden, ik ga jullie vrijdag 3 mei zien op m'n workshop! Nemen jullie een potje vrolijkheid en enthousiasme mee? Dan zorg ik voor de verwennerij! Als het goed is hebben jullie al een mail in jullie mailbox, willen jullie hier nog even op reageren?
 
Zit je er niet bij? Dan moet je volgend jaar gewoon weer mee doen, want ik weet zeker dat er dan weer een workshop zal komen. Er waren zo veel aanmeldingen gekomen, dat ik echt niet iedereen kon uitnodigen, hoewel ik dat heel graag zou willen! Iedereen bedankt voor je deelname, ik vond het super leuk om al jullie aanmeldingen te lezen, zo veel lieve meiden. Wauw. Bedankt!
 
Lots of love, Lotte