maandag 8 april 2013

Fotodagboek, april 2013 #1


De eerste week van April zit er alweer op, bij mij stond die vooral in het teken van: school. Ik had m'n laatste tentamen, m'n laatste lesdag en ging een dagje met Vera op stap. Kijk je mee?

 
 
Tweede paasdag is echt zo'n dag om er even op uit te gaan, veel winkels waren open. M'n zusje heeft een paard en samen met haar en een vriend van d'r besloten we een dagje te shoppen bij Divoza in Enschede. Laten we het er ophouden dat ze goed geslaagd zijn én het was vooral erg gezellig.
 
 
Mooie nagellak bladzijde in de Grazia, dit vind ik echt zo mooi om naar te blijven kijken!
 
 
Mooie Isabel Marant look a likes!
 
 
Dinsdag op het zonnige station Zwolle, omdat ik een dagje met Vera ging shoppen in Almere. Ze had al een hele tijd niet meer geshopt, dus ik nam haar mee naar Almere. Juist omdat daar allemaal winkels zitten waar Vera graag komt (Primark, Bershka, New Yorker en Zara). Ze is goed geslaagd!
 
 
De zusjes
 

Kijk dan wat een leuke tas bij de Bershka, haha!

 
Heel goed nieuws, want ik ben wel aan die lente zon toe. Ik hoorde trouwens dat het zondag zelfs 20 graden kan worden, daar word ik heel blij van!
 
 
 
Deze week was ik vooral veel bezig met het leren van m'n tentamen, m'n aller laatste tentamen. Tijdens het leren 'leef' ik echt op energie blikjes, super vies eigenlijk, maar het helpt me altijd wel.
Ik heb trouwens wel een goed gevoel over het tentamen, ik denk dat er wel een voldoende in zit.
 
 
Heerlijke afleiding tijdens het leren: Online shoppen. Ik heb de webshop van Forever21 leeg gekocht, ik kwam er trouwens achter dat je bij Forever21 nu ook met IDeal kunt betalen. Ik melde het op twitter en kreeg er veel reacties op, blijkbaar wisten meer mensen hier niet van. Voor mij is dit alleen maar een groter risico, want het online shoppen wordt er allemaal makkelijker van. Haha
 
 
Ik vind het altijd fijn om een handgel bij me te hebben, deze van de Primark ziet er wel heel tof uit.
 
 
 
Mac Viva Glam Nicki 2, ik vind hem wel wat hebben!
 
 
De boys zijn weer eens nieuwsgierig.
 
 
Samen met Marijke en Laura (lieve klasgenootjes) besloten we na ons tentamen lekker een broodje bij Vito's in Zwolle te eten. Dat hadden we wel verdiend, vonden we zelf!
 
 
Ik was na mijn tentamen zo ontzettend moe, dat is echt een soort van ontlading, ik ging dan ook lekker op tijd naar bed. (in mijn té schattige Hello Kitty Pyjama van de Primark)
 
 
Lekkere vette creme van Sans Soucis, m'n moeder is een groot verbruiker, haha.
 
 
Dit is het beste spul dat er is, Trind I Love You! Helaas is hij op en moet er een nieuw flesje komen.
 
 
Ik ben GEK op Nutella.
 
 
Mijn review kastje opruimen en er een filmpje van opnemen.
 
 
Filmpje uploaden.
 
 
Even met m'n moeder de stad in (Ommen) om boodschapjes te doen. Bij de Kruidvat spotte ik de nieuwe collectie van Catrice, wat een mooie pastel kleuren.
 
 
De highlighter  vond ik het aller mooist, alleen viel het product zelf me nogal tegen. Er kwam alleen een heel lichte poeder kleur van af, maar amper glans. Dat vond ik toch een beetje jammer voor een highlighter, ik heb hem daarom laten liggen.
 
 
Pff, wat hebben we lang in de file gestaan! Ommen en Den Ham ligt heel dicht bij elkaar, maar we hebben zo'n 40 minuten moeten wachten. Ze zijn bezig bij de brug en ze hadden de stoplichten verplaatst, wat er voor zorgde dat er een opstopping ontstond.
 
 
Na een hele lange tijd, kwamen we eindelijk bij de brug. Toen moesten we ons er tussen drukken, anders kwam je de weg echt niet over.
 
 
Zondag gingen we bij m'n neef en nicht op visite. Ze doen heel goed werk, ze zijn namelijk een gezinshuis waar ze meerdere pleegkinderen opvangen. Op dit moment zijn ze met z'n tienen! We besloten twee (schattige) trommels te kopen en te vullen met snoep. Dat vinden de kinderen daar vast heel lekker. Ik vind het trouwens enorm goed werk wat ze doen, wat werken zij ongelofelijk hard. 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Maar wat blijven ze enthousiast en positief, het perfecte gezinshuis met de aller liefste gezinsouders!
 
 
Lekkere salade met pesto en kip.
 
 
Wauw, ik kreeg zo'n bijzondere aanmelding voor m'n workshop binnen. In de vorm van een video! De video duurde 23 minuten en heb hem helemaal afgekeken, wat bijzonder dat iemand zo'n video voor me opneemt en ook heel origineel. Je kunt trouwens nog 2 dagen mee doen, t/m 10 april.
 
 
Tot slot deel ik nog even mijn outfit van vandaag. Mint groene blazer is van de H&M, t-shirt van de New Look en jeans van de Zara.
 
Aankomende week heb ik een aantal (leuke!) afspraken staan. Zo ga ik morgen naar de boeklancering van Cynthia, wat ik onwijs leuk vind, ben zo benieuwd naar d'r boek. Ik hoorde natuurlijk altijd haar verhalen over het proces, maar morgen kan ik hem dan eindelijk ook inkijken, bijzonder. Woensdag ga ik mijn tanden bleken bij Clean White in Tilburg en donderdag een persevent van Coty Beauty.
 
Wat staat er op jullie planning deze week?
 
Lots of love, Lotte