dinsdag 2 april 2013

Fotodagboek, maart 2013 #3

 
Dit fotodagboek komt ietsje later dan gepland, maar dat kwam eigenlijk omdat ik nog een beetje in het ritme van het 'wekelijks' fotodagboeken moest komen, haha. Afgelopen week had ik een aantal afspraken, brak het zonnetje weer wat vaker door en vierde ik met mijn familie Pasen.

 
 
Vorige week zondag kwam het eerste filmpje van Cynthia en mij online en BAM m'n statistieken schoten te lucht in!
 
 
Soms heb ik op een dagje vrij gewoon geen zin in getut, dus: chill kleren aan en make-uploos de dag door.
 
 
Deze prachtige blush van Too Faced heb ik al een tijdje in huis, hij ziet er té cute uit, maar van de kwaliteit ben ik niet echt onderste boven. Review komt deze week nog.
 
 
Wat ben ik trots op d'r ! Volgende week dinsdag vind haar boeklancering plaats, van haar boek 'Beauty', zie d'r eens stralen op haar eigen cover! :D
 
 
Woensdag had ik een gezellige afspraak in Amsterdam, met WVH (over o.a. Dove, Remington en Andrelon). Het zonnetje brak door en leek zelfs een beetje lente. Helaas zorgde de wind er voor, dat het nog als een zeer koude winterdag aanvoelde.
 
 
Even opwarmen in de trein met een Chai Tea latte en wat lekker, nom nom!
 
 
Pakketjes ontvangen met leuke goodies voor de workshop!
 
 
Perry werd deze week geopereerd (gecastreerd) dus hij was natuurlijk heeeeeel zielig! Gelukkig zorgt Bengel goed voor z'n kleine 'broertje' ;)
 
 
 Donderdag weer een middagje naar Amsterdam! Ik ben de winter zo zat, daarom koos ik voor m'n neon roze sjaal van de H&M en lila kleurige nagels, ik zeg: Lente!
 
 
 
 Hema Beauty & Fashion event, hier hebben jullie al meer over kunnen zien in de vlog die ik hiervan opnam.
 
 
Zo leuk, we kregen een cadeaukaart en mochten zelf gaan shoppen!
 
 
De dag erna nam ik nog even de 'unboxing' van de goodiebag op en monteerde ik het filmpje in elkaar.
 
 
Blegh! Waarom blijft het nou zo koud?
 
 
Vera had haar wenkbrauwen al een eeuwigheid niet geëpileerd, dus vroeg ze mij.. Tja, en dan word je onder handen genomen! haha.
 
 
Tussendoor moest ze even koelen met een ijskoud energie blikje, haha je begrijpt dat ik hier even heel hard om moest lachen (eigen schuld, dikke bult!)
 
 
Deze Chalky Eyeshaders van Hema zijn echt leuk, ik heb ze afgelopen week vollop in gebruik genomen.
 
 
Mint groen!
 
 
Outfit: Primark sjaal en H&M jasje.
 
 
Met Pasen hadden we met de hele familie een bruch, waarvoor ik lekkere paas cupcakes heb gebakken (helaas geen foto's van gemaakt), thuis aten we 's avonds ook heerlijk! O.a. beenham, verse groenten, aardappeltjes en asperges!
 
Deze week staat voor mij in het teken van: School! Ik heb een tentamen en een aantal opdrachten die ik deze week moet afronden, dus ik moet hard aan de bak. Geen pers events en afspraken in Amsterdam dus, maar af en toe natuurlijk wel voor de blog aan de gang. Fijne week!
 
Lots of love, Lotte