woensdag 10 april 2013

Hema Chalky Eyeshader

 
Hema lanceert een aantal nieuwe producten, in haar assortiment. De producten zijn uitermate geschikt voor de lente en zomer die op ons zit te wachten. Vandaag laat ik de Chalky Eyeshader's aan jullie zien. Romig, kleur en veel pigment!

 


De Chalky Eyeshader's zijn verkrijgbaar ik vijf kleuren, je ziet ze hier boven. Een romige geel, perzik oranje, paars, mint groen en blauw. Frisse, zomerse kleuren zijn het! De potloden zijn vrij dik en houden goed vast, de punt van het potlood is trouwens vrij groot, ze doen me een beetje denken aan de Jumbo Eyepencils van NYX, weet je nog?



De potloden zijn enorm romig en werken gemakkelijk, je kunt ze aanbrengen zoals een normaal oogpotlood, of als oogschaduwbasis (ze zijn erg romig!) of gewoon als een gekleurde oogschaduw, ze zijn ook makkelijk te blenden.



De swatches! Wauw, ben echt onder de indruk van het pigment. Alle potloden glijden super zacht over m'n huid en zijn enorm romig, dat vind ik zelf altijd erg prettig werken. Mijn favorieten: De oranje en de mint groene, passen perfect bij de kleuren trends van deze zomer.


De mint groene onder m'n ogen, lekker fris! Helaas hebben de potloden geen namen, maar de kleuren spreken volgens mij wel voor zich. De exacte prijzen heb ik nog niet gekregen, maar ik denk dat ze zo'n 3 a 4 Euro gaan kosten (Hema prijsjes). Ik vind de Chalky Eyeshader's vernieuwend, kleurrijk en van goede kwaliteit!
 
Lots of love, Lotte