zondag 28 april 2013

Lekker masker: Dr. van der Hoog Madly Mango Melon


Minimaal één keer in de week, smeer ik een lekker gezichtsmasker op. Het is een soort relax momentje voor jezelf en ik merk ook, dat mijn huid er altijd goed van opknapt. Ik schrijf niet vaak over maskers, terwijl ik het toch met regelmaat wel gebruik. Daarom vandaag een masker, die ik al meerdere keren opnieuw heb gekocht. Het Mady Mango Melon masker van Dr. van der Hoog.


 
 
 
Het Medly Mango Melon masker is er één, die vooral heerlijk is in het voorjaar en de zomer. Hij werkt vochtregulerend en verkoelend. Daarnaast vind ik de geur, zo hemels lekker! De geur van meloen overheerst in dit masker, ik krijg echt direct zomerse feelings erbij.
 
Het is een soort gel masker, dat lekker verfrissend aan voelt op mijn huid. Mango en watermeloen zijn natuurlijk ook super frisse ingrediënten, dus laten we het er op houden dat het vooral een fris, licht masker is. Lekker!




Met het masker kun je zeker twee keer doen, als je ten minste niet te veel op smeert. Ik ben dol op dit masker, omdat het niet zo'n zwaar en dik masker is. Hij voelt fris, maakt m'n huid enorm zacht en voelt voldoende gevoed. De geur is verrukkelijk, mango en meloen zijn van die heerlijke zoete, frisse geuren. Het masker is trouwens ook goed geschikt, na een dagje zonnen!
 
Lots of love, Lotte