zondag 7 april 2013

MAC Viva Glam Nicki 2 Lipglass

 
Pastel kleuren zijn op dit moment één van de grootste trends, waarbij de kleur lila niet mag ontbreken. Hoewel ik lila best een spannende kleur vind, waagde ik een gokje met de Mac Viva Glam Nicki 2 Lipglass. Ik had vaker foto's voorbij zien komen van de lipstick en de lipglass, de lipstick vond ik net een tikkeltje te heftig, maar de lipglass wist me te overtuigen. Eens even kijken of ik jullie ook kan overtuigen!

 
 
 
De Mac Viva Glam producten worden ieder jaar opnieuw ontworpen, waarbij verschillende celebs meewerken. Zo kwamen er eerder al lipsticks en lipglasses van Lady Gaga, nu is het de tweede beurt aan Nicki! Vorig jaar kwam ze met een neon roze lipkleur, nu is het pastel lila. De hele opbrengst van de Viva glam producten gaan trouwens naar het Mac Aids fund. De lila kleur keuze sluit prima aan op de stijl van Nicki, maar is het wel een draagbare kleur? Het is een kleurtje waar je een beetje lef voor moet hebben, want bij zo'n lila kleur als deze kan al snel een Barbie effect ontstaan. Hoewel ik wel moet zeggen dat de lipglass dit effect wat minder weer geeft, de lipstick is een stuk meer dekkend.
 
 
 
De lipglass is romig, milky lila (of misschien heel koel roze) met een glittertje. Het glittertje is bijna niet terug te zien, ook niet op je lippen. Zo'n zacht kleurtje als deze vind ik echt te gek, nu even kijken of hij me ook wel staat?
 

 
Dat ziet er best leuk uit toch? Ik moet zeggen dat de kleur me 100% mee valt, het heeft wel iets fris! De echte lila kleur is bijna niet te zien, het is eerder een heel milky, roze kleurtje. Hij is lang niet zo dekkend als de lipstick, wat deze lipglass best wel draagbaar maakt! Het barbie effect vind ik best meevallen, ik kom er volgens mij nog aardig mee weg. Eigenlijk vind ik hem heel leuk, dat had ik van te voren niet zo verwacht! Ik denk dat ik hem vast nog vaak ga dragen, leuk voor een frisse zomer look! De Mac Viva Glam Nicki 2 Lipglass kost 17,50 Euro en ligt op dit moment in de winkel.
 
Ben benieuwd wat jullie van deze lila lipglass vinden!
 
Lots of love, Lotte