zondag 21 april 2013

Make-up look: Undressed & Fuchsia Graffiti


Wanneer ik lente zeg, zeg ik felle lippen! In de winter liep ik dagelijks met een nude lip, maar wanneer het zonnetje weer tevoorschijn komt, heb ik behoefte aan kleur. Fel roze, perzik, oranje, rood! Kom maar op met al die kleur, want het is lente ladies! Ik laat vandaag graag deze make-up look zien, met bright pink lips, neutrale ogen en een wing eyeliner.




Bij felle lippen, vind ik het mooi een wing eyeliner te dragen, hat maakt de look zo mooi classy. Ik draag hierbij een heel neutrale ooglook, lichte tint op het bewegende ooglid en een beetje bruin voor een schaduw in de crease.


Een felle roze kleur, maar zeker geen barbie kleurtje. Ik vind het lastig om deze kleur te omschrijven, maar hij is iets donkerder, misschien iets meer volwassen? In ieder geval, zo zie ik de kleur. Hij is sowieso fel van kleur, daar kunnen we niet aan twijfelen!



 
De ooglook, zoals ik hem eigenlijk het liefst draag, dagelijks. Ik ben dol op de combinatie licht en taupe, kleine wing eyeliner en klaar.


Laten we eens kijken wat ik voor deze make-up look allemaal heb gebruikt! Als basis draag ik de Catrice photofinish foundation, een transparante poeder van MAC en een wenkbrauwpotlood van Hema (niet terug te zien op de foto)


Het oogschaduw palette dat ik gebruikt heb voor deze look, is het Undressed palette van MUA (dit merk wordt online verkocht, maar ook in Londen in de winkel). Ik heb de lichte kleur links in de hoek gebruikt en de tweede kleur van links, onder aan.



Highlighter poeder van Chanel (liefde!) en MAC Dainty (altijd goed).


Too Faced Lash Gasm mascara en Zoeva eyeliner.

 
En natuurlijk, niet geheel onbelangrijk in deze look, de lipstick van Bourjois in de kleur Fuchsia Graffiti. Wat een plaatje is deze lipstick, hij voelt enorm romig en is goed gepigmenteerd.
 
Ik ben wel benieuwd, welke make-up look, geeft jou direct de lente kriebels?
 
Lots of love, Lotte