vrijdag 26 april 2013

My first Illamasqua products


Aangenaam kennis te maken, mijn eerste Illamasqua producten! Dit is zo'n merk, waar ik al jaren lang benieuwd naar was, maar waar ik steeds maar geen producten van ging proberen. Illamasqua is helaas niet in Nederland verkrijgbaar, maar wel online. Ik waagde een gokje en bestelde een aantal Illamasqua producten. Ben je net zo nieuwsgierig als ik?


 
 
De slogan van Illamasqua luidt: Make-up for your alter ego. De producten geven dit naar mijn idee, ook goed weer. Het is absoluut geen basic make-up merk, maar eerder voor de gevorderden die wel een stapje verder durven te gaan. Ze hebben ook producten die niet heel extreem zijn, maar alsnog, niet heel standaard. Zo ben ik wel eens een groene lipgloss tegen gekomen, super gaaf!
 
De producten die ik binnen kreeg, zijn mooi voor dagelijks gebruik, maar toch ook heel bijzonder.


Het Empower oogschaduw pallette kwam als eerste in mijn digitale winkelmandje, wat een bijzondere kleuren combinatie, een gevalletje 'dit heb ik echt nog niet'. Nee maar echt, dit is echt een uniek palette. Een combinatie van vooral koele oogschaduw kleuren, met prachtige finishes.



Links een prachtige matte, nude kleur. Daarnaast een highlighter, koel roze. Daarnaast een heel bijzondere bruin tint, met een soort blauwe glans. Daarnaast een cream eye shadow of gelliner in een donker grijze kleur. Goede pigmentatie en vooral heel bijzondere kleuren, ook de combinatie vind ik niet echt voorspelbaar, maar ik krijg wel de kriebels om er mee aan de slag te gaan.


 
Lover is een mooie matte, neutrale blush. Het is een zacht perzik kleurtje, die vooral heel mooi neutraal is, ook heel mooi op bleke huidjes denk ik! Ik ben echt weg van deze blush, ééntje die in mijn dagelijkse make-up bakje terecht gaat komen. Ik vind het ook mooi dat hij zo mat is, hij voelt trouwens enorm zacht aan, als zijde!
 
 

Omdat ik boven een bepaald bedrag aan producten kocht, kreeg ik er een lipgloss bij. Het is een koraal kleurige gloss, met een gouden glansje. Ik vind hem eigenlijk wel tof! Keertje wat anders dan het basic roze of nude.

Mijn eerste indruk van de Illamasqua producten is goed, mooie combinaties, mooie finishes en goede kwaliteit. Ik kan niet wachten om te gaan spelen met deze producten. Ik weet zeker dat jullie nog meer over deze producten terug gaan lezen, misschien wel in een look of the day!

Lots of love, Lotte