maandag 22 april 2013

New in: Ray Ban Aviator


Het zonnetje begint steeds vaker te schijnen, dus die zonnebrillen mogen weer onder het stof vandaan worden gehaald. Vorig jaar werd ik verliefd op mijn eerste Ray Ban en inmiddels heb ik ook mijn tweede Ray Ban welkom geheten. Ik heb gekozen voor het model Aviator, met een gouden montuur en groene glazen. Dit is de Ray Ban, zoals velen hem waarschijnlijk wel kennen. Een echte klassieker. Ik bestelde heb op de webshop Sunglassesshop.nl.

 
 
De klassieke Aviator zonnebril stond al een hele tijd op mijn verlanglijstje, het is zo'n zonnebril die altijd kan, bij welke outfit je ook draagt. De Ray Ban Aviator is er in vele verschillende Aviator zonnebrillen te krijgen, verschillende kleuren montuur of verschillende kleuren glazen. Er is een groot aan bod, maar ik koos voor deze klassieker. Hoewel ik die met de ombre (bruine) glazen ook wel super vond hoor!
 


De Aviator is er in verschillende maten te krijgen, ik koos voor de middelste maat (maat 58, als ik het goed heb) en eigenlijk is deze perfect. Niet te klein en niet te groot, hij zit als gegoten! De Ray Ban Aviator kost 118,65 Euro. Wat een heel aantrekkelijke prijs is voor een Ray Ban, in de winkels zijn ze vaak een stuk duurder. Het is trouwens een prima betrouwbare site hoor, ze kunnen de bril gewoon een stukje goedkoper aan bieden.


 
Nog even een outfitje, om de bril nog even 'compleet' te laten zien.
 
 
Naast de Ray Ban zonnebrillen, zijn er nog veel meer designer brillen bij Sunglassesshop te verkrijgen (bijvoorbeeld Dior, Gucci en Ralph Lauren). De verzendkosten zijn gratis en de je zonnebril wordt binnen 3-5 dagen al geleverd (hoewel hij bij mij al binnen één dag binnen was). Super! Ik ben dol op zonnebrillen en aan deze ga ik vast en zeker heel veel plezier beleven, laat dat zonnetje maar volop schijnen!
 
Lots of love, Lotte
 
 
Deze review is opgezet in samenwerking met Sunglassesshop.nl, dit heeft echter geen invloed op mijn eerlijke review.