vrijdag 5 april 2013

Primark Nailwraps (panter)

 
Nagelstickers, eerlijk gezegd ben ik er nooit echt weg van geweest. Voor 1,50 Euro waagde ik toch een gokje en nam ik bij de Primark een setje Nailwraps mee. Benieuwd of ik over deze nagelstickers wel enthousiast ben geworden? Yes, lees mee!

 



De verpakking is simpel en basic, maar het printje van de nagelstickers trok mijn aandacht. De panter print heeft vrij grote vlekken, met een gouden glanzende ondergrond. Ik vond het wel een leuke combinatie, dus ik besloot een gokje te wagen. In dit pakketje zitten trouwens 20 nagelstickers, waardoor je hem als het goed is twee keer zou kunnen gebruiken. Ik geloof dat dit de meest voordelige nagelstickers zijn, die ik gezien heb.



Jullie weten ondertussen vast wel hoe je nagelstickers aanbrengt. Zo niet: Pas de stickers, plak ze op en vijl de overige stickerrand van je nagels. Als de stickers niet passen, kun je ze ook een beetje bijknippen met een nagelschaartje.
 
De nagelstickers brachten in eerste instantie, heel prettig aan. Ze plakken goed en op één nagelsticker na, paste ze prima! (Ik heb dan ook wel hele kleine nagels) Ik bracht de nagelstickers aan op schone nagels, die ik een klein beetje ruw had gemaakt met een buffer. Over de stickers heen, bracht ik overigens geen topcoat. Het effect van de stickers vind ik super tof! Ik houd wel van een printje en deze panterprint op m'n nagels, staat zo verkeerd nog niet.

 
De nagelstickers na vier dagen dragen (alleen een klein chiprandje).
 
Normaal gesproken chippen nagelstickers bij mij, of ze verdwijnen plots en plakken opeens niet meer aan m'n nagels, maar aan heel andere dingen. Maar ondanks dat ik in die vier dagen gedoucht, m'n haren meerdere keren heb geborsteld en van alles en nog wat heb gedaan, bleven ze plakken! Ik was onder de indruk, hoe kon dit? Dit had ik nog niet eerder met nagelstickers mee gemaakt, wat een goed teken! Na vier dagen haalde ik de stickers er af, niet omdat ze niet meer goed zaten, maar gewoon omdat ik zin had in een ander kleurtje. Ik denk dat de stickers het zeker 6 dagen vol kunnen houden. Budget topper dus, ik zou zeggen, scoren!
 
Lots of love, Lotte