donderdag 25 april 2013

Sally Hansen Complete Salon Manicure


Een complete salon manicure in één flesje? Dat wil ik! De nagellakken van Sally Hansen beloven ons dit resultaat en ik moet zeggen, ik ben al een langere tijd groot fan van de Sally Hansen lakjes. Nu zijn er tien nieuwe kleuren uit gekomen, die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Laten we ze eens bekijken!

 


De lakken bieden zowel kleur, een base coat, top coat, versterking en verzorging aan je nagels. Dat is toch heerlijk, je bent in een korte tijd klaar met je nagels, omdat je niet van te voren bezig hoeft met een base coat en achteraf geen top coat hoeft aan te brengen. De nieuwe kleuren hebben een aantal mooie pastel kleuren, harde felle kleuren en een paar glitters. Leuke afwisseling! Het kwastje van de nagellakken vind ik persoonlijk erg fijn, hij is vrij breed en rond afgesneden, waardoor ik in één keer de lak heb aangebracht. Er zit maar liefst 14,7 ml nagellak in een flesje, waar je dus zo'n beetje je hele leven lang mee kunt doen (huge!).


121 Golden Rule, 372 Greige, 407 Purple Heart


Golden Rule - Een goud/zilveren glitter topcoat. (hier over Pennies for Heaven aangebracht)


Greige - Een creamy grijze lak, neigt een beetje naar taupe.


Purple Heart- Een koele pastel, lila kleur (soms neigt hij iets meer naar roze).


500 Pink At Him, 543 Berry Important, 545 Firey Island.


Pink at Him - Is een creamy, milky, zacht roze kleur (hij heeft een klein beetje perzik in zich).


Berry Important - Een zoete kersen kleur!


Firey Island - Fel oranje, leuk voor Koninginnedag!


672 Jaded, 674 Jungle Gem, 675 Mermaild's Tale, 679 Pennies for Heaven.


Jaded - Ziet er in het flesje prachtig, maar wil zelfs in drie lagen nog niet dekken, heel jammer.

 
Jungle Gem- Een creamy petrol kleurtje.
 

Mermaid's Tale - Een sheer blauw lakje, met chunky glitters. Hij is echt onwijs lastig om aan te brengen, de glitters blijven niet zo goed op hun plek (hier draag ik hem over Jungle Gem).


Pennies for Heaven - Een koper kleurige lak, met kleine zilveren shimmertjes.

 
Ik heb eigenlijk een beetje gemengde gevoelens bij de nieuwe lakken, een aantal waren zoals van ouds  van prima kwaliteit. Maar Jaded, viel mij bijvoorbeeld wat tegen. Mermaid's Tale vond ik ook vreemd bij het aanbrengen. Maar de overige kleuren dekte prima in twee laagjes en vond ik heerlijk lakken. Pink At Him, Purple Heart en Firey Island zijn mijn grote favorieten. In de zomer houd ik gewoon van kleur, dus collecties vol kleur maken deze warme lentedag nog beter! Trouwens, ik gebruik bij deze lakken ook echt geen base of top coat, ze drogen reuze snel en dat vind ik zelf wel een heel groot plus punt.
 
De Sally Hansen Complete Salon Manicure lakken kosten 11,99 per stuk. Sally Hansen wordt bij de Ici Paris verkocht en bij Bol.com
 
Lots of love, Lotte