vrijdag 19 april 2013

Spring flower H&M blush


De beautyafdeling in de H&M sla ik negen van de tien keer over, H&M weet me niet snel te overtuigen met hun producten (dat is met kleding vaak anders). Toen ik een tijdje terug deze blush in de webshop tegen kwam, kon ik nog maar één ding doen, op bestellen klikken en afrekenen. Wat een plaatje, met al die zomerse roosjes. Kijk je mee?




Het uiterlijk van dit product, maakte het dat ik hem graag wilde proberen. Het rozen patroontje, de kleuren combinatie van roze, oranje en rood én het witte doosje. Liefde!


 
De kleuren die terug te vinden zijn in deze blush: Shimmer pink, Pink, Coral en Orange. Drie kleuren in deze blush zijn mat (Pink, Coral en Orange), Shimmer pink heeft een shimmertje in zich (wat gelukkig geen overspray is!). Ik ben dol op deze kleuren combi, roze, koraal en oranje. Het is vrij lastig om deze kleuren apart te gebruiken, daar zijn de vakjes iets te klein voor. Maar ze zijn dan ook het mooist om ze gezamenlijk te gebruiken.
 


De blush geeft een zomers, fris kleurtje aan je wangen. Pas wel op, want de blush geeft veel pigment. Je hebt maar een heel klein beetje van het product nodig, voor het bovenstaande effect. Ik ben wel echt dol op de kleuren en daarnaast maakt het uiterlijk van dit product het extra leuk. Wij vrouwen vinden dat gewoon ook heel belangrijk en nog fijner is, dat het ook nog een lekker low budget product is. Ik zie hem helaas niet meer in de webshop staan, maar misschien verkopen ze hem nog wel gewoon in de winkel. Hij kost 4,50 Euro.
 
Lots of love, Lotte