donderdag 4 april 2013

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush


Ik houd van Girly, ik houd van roze en ik houd van Too Faced. Je kan het vast al raden, ik ben helemaal in de wolken met deze super schattige blush van Too Faced. Ik ben verslaafd aan lieve verpakkingen, dus met deze Sweethearts Perfect Flush Blush in de kleur Candy Glow zit ik helemaal goed. Is het geen snoepje? Deze blush komt uit de voorjaarscollectie en ik deel hem graag met jullie.

 


Candy Glow zit in de meest prachtige blush verpakking, die ik ooit in m'n handen heb gehad. De hartvormige blush veroverd volgens mij, elk vrouwen hart. Er zitten een aantal koele blush kleuren in, die je met elkaar kunt combineren of apart van elkaar kunt gebruiken. Je ziet een koele roze kleur met een beetje glans, een matte perzik kleur en een glanzende perzik kleur. Hoewel de verpakking prachtig is, zal hij waarschijnlijk wel snel vies worden, hij is namelijk van karton.
 
Ik bestelde hem online, maar hij is ook nog bij de Sephora in Nederland te koop (er is nu een leuke kortingsactie waarbij je op het 2e product 50% korting krijgt). Ik kocht hem voor zo'n 35 Euro.



Candy Glow is een plaatje, volgens mij zijn we het daar wel over eens. Maar hoe is de blush zelf, ook niet geheel onbelangrijk. Hoewel het wel een blush is, die ik alleen al op m'n make-up kast zou willen hebben liggen voor het uiterlijk.


Candy Glow geeft een heel lichte, zoete glow aan mijn wangen. Met de nadruk op licht, want het pigment is vrij minimaal. Voor de dames met een lichte huid een zeer geschikte blush, want daarbij zal hij prachtig staan. Hoewel hij van mij wel wat meer pigment had mogen hebben. De glans is prachtig en de kleur subtiel, ik blijf hem toch mooi vinden. (op de foto heb ik hem trouwens erg dik aangebracht, omdat hij anders op de foto's bijna niet te zien was)
 
Lots of love, Lotte