vrijdag 31 mei 2013

Blush it Up! Heb jij je tickets al besteld? (+ winactie)


Afgelopen dinsdag heb ik jullie het super leuke nieuws kunnen verklappen…
Om jullie een beetje in de sfeer te brengen en om jullie nog verder over de streep te halen om naar dit feest te komen, ga ik jullie vertellen welke merken er komen en wat deze voor jullie in petto hebben.  Psst, onder de eerste 100 kaarten die verkocht worden, verloot ik een 'Blush it Up' beautypakket met een waarde van min. 50 Euro! Het pakket zal je ontvangen tijdens het feest.




Door rechts bovenin op deze foto te klikken, kom je heel gemakkelijk op de pagina waar de tickets te koop zijn. De tickets kosten 16,50 Euro en daar krijg je zoveel leuks voor terug, zo is alleen de goodiebag die je mee krijgt al meer waard.
 
Allereerst heb ik een leuke winactie voor jullie. Onder de eerste 100 personen die een kaartje hebben gekocht, wordt een Blush it up beautypakket verloot! Dus wees er snel bij, er zijn nog enkele kaartjes te koop. Dit pakket zal er voor zorgen dat je jezelf lekker in de watten kunt leggen. Degene die dit pakket zal winnen, krijgt een mailtje toegestuurd. Dit beautypakket krijg je op de dag dat Blush it up wordt gehouden.

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, zullen de eerste 100 bezoekers op deze dag, kans maken op een make-over! Wie wil dit nou niet? De make-over zal bestaan uit het doen van je make-up, het lakken van je nagels, het krijgen van een nieuw outfit en het knippen/stijlen van je haar. Je zult dus door professionals in een geheel nieuw jasje worden gestoken.
Ondertussen kun je bij de stand van Sally Hansen je nagels laten verzorgen en lakken, bij Rimmel kun je producten testen en je mooi laten opmaken, bij Sabon kun je producten testen, je laten verwennen met een handmassage  en kun je shoppen met een leuke korting, enz. Er wordt een modeshow verzorgd door Lou Musthaves. Zij hebben ook een webshop namelijk: http://www.loumusthaves.com. Ik ben helemaal dol op de kleding, accessoires en schoenen die zij in hun assortiment hebben. Ze volgen de laatste trends en de prijzen vallen ook nog eens mee. De overige merken houd ik nog even een verrassing, maar ik laat ik het er op houden dat er genoeg leuke merken zijn, waar ik zelf graag shop!
Ondertussen zal er een zangeres zijn, die op het podium gaat zingen. Ook zal er een DJ zijn die de muziek van deze dag gaat verzorgen. Wij zullen alle personen die een kaartje hebben gekocht via de mail op de hoogte houden. Dus hou je mail in de gaten zodat je alvast een verzoekje kunt indienen!
Ik zag aan de reacties dat veel van jullie ver weg wonen. Ik heb gezien dat er bij de Hema een treinkaartjes actie is . Voor maar €17,50 kun je een hele dag reizen. Dit kan al erg veel schelen als je ver weg woont. In het weekend is dit ticket de hele dag geldig, dus kun je er bijvoorbeeld gezellig een dagje uit van maken.
Ook zijn er op www.marktplaats.nl veel dagkaarten te koop. Let er wel op of dat kaartje dan ook geldig is in het weekend.
 
Voor meer informatie over Blush it Up, verwijs ik je nog even door naar dit artikel.
 
Ik zie jullie de 29e! x Lotte